پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

اسکان ۲۰ هزار زائر کربلا در روز اربعین

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 458254
معاون خدمات شهری شهرداری تهران، از اسکان ۲۰ هزار زائر در روز اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار راهنمای کیوسک ها برای زائرین در نظر گرفته شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مجتبی عبداللهی ضمن بیان این مطلب گفت: در روز اربعین حسینی به ۲۰ هزار زائرحسینی و ۲۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری، اسکان در نظر گرفته شده است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر پیگیر وضعیت زیباسازی در شهر کربلا هستیم خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در جهت بهبود وضعیت زیباسازی دراین شهر انجام شده، چنانچه روشنایی و نورپردازی ۲پل، رنگ آمیزی جداول، نمونه ای از این اقدامات است.
 
عبداللهی در ادامه با بیان اینکه آمادگی کامل را در روز اربعین حسینی داریم اظهار کرد: حدود ۸۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری برای نظافت، رفت و روب به کربلا اعزام شدند.
 
وی، در ادامه با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ دستگاه خودورو اتوبوس در سه مرز( شلمچه، چزابه و مهران) برای جابجایی زائران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۲۰۰ نیروی آتش نشانی در داخل خاک عراق استقرار یافتند، این درحالی است که آموزش ها لازم، درمحل استقرار نیروها، به آنها داده می شود و در مواقع نیاز، کپسول های آتش نشانی توزیع می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *