شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۴

فیلم/ «اس۳۰۰» روسی کنار «باور» ایرانی

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 418258
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و سرگئی شایگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه توافق کردند همه مسائل فنی سامانه پدافند هوایی اس۳۰۰ را بررسی و تا پایان سال جاری میلادی تحویل این تسلیحات به ایران را عملیاتی کنند.
فیلم/ «اس۳۰۰» روسی کنار «باور» ایرانی
به گزارش جهان، سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و سرگئی شایگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه هفته گذشته در مسکو دیدار و پیرامون مسائل مورد علاقه دو کشور و تحولات منطقه‌ای و جهانی گفت‌وگو کردند.

طرفین در این دیدار توافق کردند همه مسائل فنی سامانه پدافند هوایی اس۳۰۰ را بررسی و تا پایان سال جاری میلادی تحویل این تسلیحات به ایران را عملیاتی کنند.

ویدئوی زیر کاری از خبرگزاری تسنیم به تشریح این موضوع می‌پردازد:


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
کاشکی کمی هم این بارور ایرانی روی صنعت و... متمرکز شود
واقعا اون زمان که کماندوهای امریکایی به ایران حمله کردن و گرفتار طوفان شن طبس شدن کسی به فکر اس 300 ها نبود که نفوذ ناپذیری اسمان ایران رو کامل کنه ولی همیشه باید در کنار قدرت و توان نظامی باور به خداوند بزرگ رو داشت
Iran, Islamic Republic of
اس 300 تواناییش بیشتر بحث راداری اونه که یک رادار ارایه فازیه............و قابلیت رهگیری 100 هدف رو داره.............اما ایا مدل ایرانی این قابلیت رو داره
علی
Australia
انشالله همینطور باشه