پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 4 Jul 2024
 
۰
۳

کشف يک نامه در کنار جسد عليرضا پهلوي

سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 152758
انتقاد ضدانقلاب از نحوه توضيح خانواده شاه مخلوع ايران درباره خودکشي يکي ديگر از فرزندانش زواياي پنهاني از اين شيوه انتخاب مرگ را آشکار ساخت.
به گزارش البرز "ب.م" مجري تلويزيون ضدانقلاب پارس از وجود نامه اي صحبت مي کند که به گفته او از سوي خانواده پهلوي سانسور شده و منتشر نمي شود.

او اعضاي اين خانواده از هم پاشيده را به سرپوش گذاري و کتمان درباره خودکشي عليرضا پهلوي متهم کرد.

اين ضدانقلاب خارج نشين گفت: به نظر من اين خودکشي در منتهاي انزوا و در تنهايي بوده مانند ليلي پهلوي که با خوردن چهل قرص خودکشي کرد ولي آمدند گفتند که ليلا از فراغ![فراق] پدر خودکشي کرده است اين زمزمه هم بلند شده است که عليرضا پهلوي هم از فراغ خواهرش خودکشي کرده است يا در فراغ دوري از وطن! آخر چه کسي از فراغ پدرش يا خواهرش و يا از فراغ وطنش خودش را کشته است! مگر ميليونها نفر در خارج از وطنشان زندگي نمي کنند اينها همه مغلطه است شما داريد حفظ آبرو با "قيمت حقيقت" مي کنيد اين درست نيست و برعکس عمل مي کنيد!

"ب.م" در ادامه اظهاراتش به شدت از رضاپهلوي که خود را جانشين شاه فراري ايران مي خواند انتقاد کرد و افزود: شما وظيفه داريد آن نامه را که عليرضا قبل از خودکشي نوشته منتشر کنيد من شنيدم که گفتند حريم شخصي ما را محترم بداريد! بايد بگويم کسي که در حوزه اجتماع و سياست عمل مي کند حريم خصوصي خيلي ندارد، يعني مي گوييد که هيچ کسي نپرسدکه چرا اين جوان خودش را کشت؟!
گزارش البرز مي افزايد مجري تلويزيون پارس درسخنان خود به نکته اي اشاره کرده که مي توان آن را دليل اصلي خودکشي دومين عضو خانواده پهلوي دانست.

او ادعا کرد عليرضا پهلوي داراي توانايي و محاسن شخصيتي بوده که پسر اول آخرين شاه ايران از ترس افول به اصطلاح محبوبيت خود و يا تحت تاثير قرار گرفتن فعاليتهاي سياسي اش برادر خود را در انزوا قرار داده بود.

حس "بي مصرفي" اصطلاحي است که مجري اين شبکه ضدانقلاب درباره عليرضا پهلوي به کار برد و افزود: اگر ايشان يک آدم لايقي بود ارزش يک مصاحبه نداشت!؟ چرا در هيچ چيزي به بازي گرفته نشده است يک وب سايت و يا وبلاگ ندارد.

"ب.م" آنگاه به کنايه گفت: آيا فشارها از سوي خانواده نبوده است که آقا تو بکش کنار اگر شما بياييد جاذبه هاي اعليحضرت!! کم مي شود؟

اين ضدانقلاب درپايان نيز عبارت جالبي به کار برد که نشان از عمق هدف او و ديگر همفکرانش دارد. "م" گفت: اينها که اين جوان را به بازي نگرفتند! چطوري مي خواهند "مردم ايران را به بازي" بگيرند !!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خود شاه خائن هم برادر تني خود عليرضا را كشته بود حتما اين رضاي خائن هم برادر تني خود عليرضا را كشته است . اراذل از اينكارها و جنايات زياد ميكند
Canada
اينها که اين جوان را به بازي نگرفتند! چطوري مي خواهند "مردم ايران را به بازي" بگيرند !!
Sweden
اقا کشتنش و ارثش که البته بیت المال ایران است رفت به حساب رضا وفرح ملعون. با ارث آن خواهرشان همینطور کردند. انطور که من میدانم در خارج کشور رضا پولهای فراوانی بین اعوان و انصار خود پخش میکرد و میکند.لابد کفگیر به ته دیگ خورده موساد وسیا با این کار سرمایه تازه ای به رضا وفرح ملعون هدیه کرده اند تا در راه جنبش سبز امریکایی هزینه بشود. قرار نبوده ونیست که امریکا برای حفظ وتداوم فتنه سبز از جیب خودش خرج کند! احتمال زیاد است که علیرضا یک ریال از پولهای تحت کنترلش برای فتنه خرج نکرده باشد وبرای همین با قتل او توسط موساد وسیا سرمایه چند میلیارد دلاری او برای اهداف فتنه براحتی فراهم بشود.