سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

سناتوردرحال ديدن تصاويرمستهجن به دام افتاد

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 111933
يك سناتور جمهوري‌خواه آمريكايي در حين برگزاري جلسه سنا در حال تماشاي تصاوير مستهجن توسط دوربين‌هاي خبرنگاران به دام افتاد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري روسي "راشا تودي "، سناتور "مايكل بنت " سناتور جمهوري‌خواه ايالت فلوريدا در حالي در جلسه سنا به تله افتاد كه مشغول تصاوير مستهجني از زنان بود.

تصاوير ويدئويي از اين صحنه توسط "سان‌شاين نيوز استيت " در حالي از وي گرفته شد كه بنت بر روي كامپيوتر خود درحال تماشاي تصاوير مستهجن بود با وجود آنكه سناتورهاي ديگر در حال بحث در خصوص لايحه‌اي درباره سقط جنين بودند.

بنا بر اين گزارش، اين نماينده جمهوري‌خواه آمريكايي كه نتوانسته بود هيچ اظهارنظري در اين رابطه كند به "سانشاين استيت نيوز " اعلام كرد كه تصاويري را كه وي در حال تماشاي آنها بوده است، توسط زني كه احتمالاً رئيس سابق يك دادگاه بوده است براي وي به وسيله ايميل ارسال شده بود.

وي تأكيد كرد: من فقط آنجا نشسته بودم، و در حاليكه آنها [سناتورهاي ديگر] درباره لايحه سقط جنين بحث مي‌كردند، خسته‌ شده بودم و من آن تصاوير را باز كردم و گفتم: خداي من. اينها ديگر چيست و سريع از صفحه خارج شدم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *