جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

متولی و روند حفاظت‌ازدانشمندان هسته‌ای به روایت پورمحمدی

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 371836
وزیر دادگستری گفت: کمیته حفاظت شورای امنیت کشور که در وزارت کشور مستقر است تعیین رده حفاظتی می‌کند.
متولی و روند حفاظت‌ازدانشمندان هسته‌ای به روایت پورمحمدی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص تشکیل کمیته حفاظت از شخصیت‌های هسته‌ای در کشور گفت: کمیته حفاظت شورای امنیت کشور که در وزارت کشور مستقر است تعیین رده حفاظتی می‌کند و هر کسی که نیاز به مراقبت داشته باشد، برای او نیروی مراقب تعیین می‌کند و آنهایی که دستگاه حفاظت دارند ابلاغ می‌کنند که فردی نیاز به حفاظت دارد.

وی ادامه داد: در آن مقطعی که نسبت به دانشمندان هسته‌ای سوءقصد و ترور صورت می‌گرفت، عده‌ای از مسئولان مرتبط را شناسایی کردیم، رده‌بندی شدند و برای آنها برنامه حفاظت تعیین کردیم و تا زمانی که دستگاه اطلاعات امنیتی اعلام کنند سوءقصد نسبت به آنها محتمل است، مراقبت‌های امنیتی نسبت به آنها اعمال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
من که گیج شدم
خلاصه چی شد آقای پورمحمدی؟
خلاصه اینکه در گذشته که چند تن از عزیزان و دانشمندان هسته ای را ترور کردند و به شهادت رساندند هیچ اتفاق مذمومی نیفتاد که نمایندگاه دلواپس را تحریک کند ولی از وزیران آن زمان سوال و جواب کنند ولی در این دولت حتی اگر پشه هم از روی سر دانشمندان هسته ای بپرد وزیر کشور باید پاسخ گو باشد .
حمید
خودت فهمیدی چی گفتی پور محمدی

پس چرا چهار دانشمند هسته ای ترور شدند.