پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

"اقدام پرسپولیس غیر حرفه‌ای است"

جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 431334
به گزاش جهان،صادق درودگر در گفت‌‌و گو با فارس، در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: پائولو آلوس پرتغالی به عنوان سرمربی فصل آینده نساجی انتخاب شده است او در گذشته دستیار کی‌روش بوده است و به همراه همکارش ریکاردو سیلوا آمرال به زودی به ایران می‌آید.

وی در مورد جذب بازیکنان تیم نساجی قبل از انتخاب سرمربی گفت: مجبور بودیم که ۴ بازیکن را جذب کنیم زیرا امکان داشت این بازیکنان به تیم‌های دیگر ملحق شوند به همین دلیل هادی رکابی از سایپا، امین شجاعیان از فجرسپاسی، ابراهیم کوه‌کن و میلاد احمدی از شهرداری اردبیل را جذب کردیم، سایر نفرات بعد از حضور سرمربی تیم و با نظر او انتخاب خواهند شد.تمرینات تیم را از فردا زیر نظر فریدون فضلی و مربی بدنساز آغاز می‌کنیم تا سرمربی پرتغالی تیم و دستیارش به ایران بیایند.

درودگر در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با دروازه‌بان نساجی گفت: واقعا متاسفم که چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد ۱۴ سال است که لیگ فوتبال ایران حرفه‌ای شده اما متاسفانه همچنان شاهد آن هستیم که اقدامات غیر حرفه‌ای در فوتبال رخ می‌دهد. اقدام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که قدمت زیادی هم در فوتبال ایران دارد کاملا غیر حرفه‌ای بود. او به سعید ابراهیم‌پور دروازه بان تیم ما تلفن کرد تا او را جذب کند آنهم در حالی که این بازیکن با باشگاه نساجی قرارداد دارد.

وی ادامه داد: سه چهارتیم لیگ برتری خواهان ابراهیم‌پور هستند و پرسپولیس هم اگر این بازیکن را می‌خواهد باید با باشگاه نساجی مذاکره کند نه اینکه به او تلفن بزند و بگوید برو رضایت‌نامه‌ات را بگیر و به پرسپولیس بیا!. در مورد میثم تیموری مدافع چپ ما هم این شرایط وجود دارد و سه چهار باشگاه خواهان او هستند. نباید چنین رفتارهایی انجام شود و بازیکن را به جان باشگاه بیندازند کارها باید براساس روال قانونی انجام شود.

درودگر تصریح کرد: باشگاه نساجی سالها بازیکنانش را بدون آنکه سودی از آن‌ها ببرد به باشگاه های دیگر می‌داد زیرا تشکیلات منظمی نداشت اما اکنون باشگاه تشکیلات مناسب دارد و هر باشگاهی که بازیکنان ما را می‌خواهد باید با ما مذاکره کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *