يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پیگیر قرارداد پولادی با پرسپولیس هستیم

پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 386137
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پیگیری حقوقی این باشگاه در موضوع با مهرداد پولادی ادامه دارد.
به گزارش جهان، بهروز منتقمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیت مهرداد پولادی، ضمن بیان مطلب فوق افزود: هر چند مهرداد پولادی با توجه به پرونده بازنگری در معافیت‌های پزشکی که با آن روبرو است، امکان همراهی تیم فوتبال پرسپولیس در رقابتهای این فصل را ندارد اما با توجه به اینکه بازیکنان سرباز هم پس از پشت سر گذاشتن این دوره مقدس باید باقیمانده مدت قرارداد خود را در اختیار باشگاه دارای قرارداد باشند، ما همچنان پیگیری‌های خودمان را در سازمان لیگ و مراجع ذیربط در فدراسیون فوتبال ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: در این ارتباط پیش از این نیز مستندات خود را همراه نامه‌ای در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشتیم اما هنوز نسبت به آن پاسخی دریافت نکرده‌ایم که از نظر ما به معنای باز بودن پرونده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان درباره پرداخت‌های مربوط به این هفته گفت: این برنامه به طور منظم طبق یک روال سیستمی دنبال می‌شود و پرداخت‌های مربوط به این هفته نیز صورت گرفت و مبلغ مورد نظر به حساب بازیکنان واریز شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *