پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آمار فروش اموال منصورآریا در یک مزایده

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 436933
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت:‌ به زودی طرح مبارزه با قاچاق کالا با همکاری وزارت اطلاعات و قوه قضائیه در تهران اجرا می‌شود.
به گزارش جهان، امین دلیری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به رویکردهای سازمان در تعامل با دیگر دستگاه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر جلساتی خوبی با مسئولان قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گمرک برگزار شده و قرار است تفاهم‌نامه نیز با ستاد اجرایی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و فروش اموال منقول و غیرمنقول انجام شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه سیستم اطلاعاتی میان دستگاه‌های مربوطه مبادله خواهد شد، تصریح کرد: از برنامه‌های داخلی سازمان بازنگری در فرایندها،‌ دستورالعمل‌ها،‌ ساختار و قوانین بوده و برای امحای کالا شیوه‌نامه جدید ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: مزایده اموال غیرمنقول نیز به زودی به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و در حال حاضر اموال منقول به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

دلیری از دیگر برنامه‌های سازمان احیای سیستم یکپارچه اطلاعات با سازمان گمرک، ستاد مرکزی قاچاق کالا، وزارت اقتصاد و قوه قضاییه دانست یادآور شد: در حال حاضر به دنبال تجهیز مراکز و انبارها هستیم تا بتوان اموال واگذار شده را به سهولت به فروش رساند.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با همکاری وزارت اطلاعات خبر داد و گفت: پایلوت این طرح به زودی در تهران شروع می‌شود و رصد کالاها قبل از توزیع یکی از محورهای این طرح است که دستگاه‌های نظارتی با یکدیگر همکاری خواهند داشت و مجری آن قوه قضاییه و وزارت اطلاعات است.

وی درمورد فروش اموال گروه امیرمنصور آریا نیز بیان داشت: در مزایده اخیر که تیرماه برگزار شد، بیش از ۷۸ میلیارد تومان از اموال این شرکت فروخته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *