جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

فرار نخست‌وزیر غیرقانونی یمن از عدن

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 436438
تسلط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر پایگاه های عربستان در منطقه الخوبه و خروج «خالد بحاح» نخست وزیر دولت فراری یمن از عدن از جمله تحولات یمن است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از منابع عربی خبر داد، یک مقام نظامی در یمن اعلام کرد ارتش و کمیته های مردمی پایگاه های «وادی جاره» در «الخوبه» عربستان را به طور کامل تحت کنترل خود درآوردند.

به گفته این مقام، ارتش و کمیته های مردمی در استان مأرب نیز به پیشروی های خود ادامه دادند و خبرهایی از برقراری امنیت کامل در این استان منتشر شده است. همچنین نیروهای ارتش توانستند تعدادی از مراکز دولتی در استان تعز در مرکز یمن را به تصرف خود درآورند.

در همین حال جنگنده های ائتلاف تحت رهبری عربستان به حملات خود در مناطق مختلف استان مأرب در شمال شرق یمن ادامه دادند و منازل روستای «العذیر»، «الدائری» و «جبل النار» را بمباران کردند.

با ادامه حملات هوایی به منطقه الحمراء در «لحج» واقع در جنوب یمن نیز شماری از شهروندان شهید و زخمی شدند که تعدادی از قربانیان زن و کودک هستند. خبر دیگر اینکه خالد بحاح نخست وزیر دولت فراری یمن که شنبه وارد عدن شده بود، این شهر را به مقصد ریاض ترک کرد.

همچنین یک مقام نظامی یمن از کشته شدن و اسارت تعداد زیادی از نیروهای وابسته به منصور هادی در عملیات ارتش و کمیته های مردمی در «جعوله» عدن خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
غیر قانونی!!!اونم در مقابل تروریست ها