جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۲

فیلم/ دهن‌کجی‌ میلیاردرهای نوکیسه

چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 415035
در حالی برخی بازیکنان با رقم‌های بسیار فراتر از سقف قرار داد، قرارداد امضا می‌کنند که کمترین رقم دریافتی کسانی که حتی یک دقیقه هم در فصل بازی نکرده‌اند، ۲۰۰ میلیون تومان است؛ این در حالی اتفاق می افتد که حقوق یک استاد دانشگاه در بهترین شرایط به ۲ میلیون تومان هم نمی‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حقوق بعضی اساتید در یک ترم هم به دو میلیون نمیرسه!!
استاد دانشگاه سراسری
واقعا که در دوران تحصیل بیشترین زحمت را متحمل شدیم تا در یکی از بهترین رشته های کنکور در دانشگاه دولتی قبول شویم. بعد تا دکترا پیش رفتیم و بهترین سرانجام که هیات علمی دانشگاه بود را کسب نمودیم و در خاتمه حقوق ماهیانه با تدریس شبانه روزی و تحقیق و پژوهش به پنج میلیون رسیده است . در حالیکه براي بچه درس نخوانهای مدرسه که رفتن سراغ فوتبال حداقل دریافتی ماهیانه بیست میلیون تومان هست.
هیات علمی پایه 15
اساتید دانشگاه و قضات دادگاه در کل جهان دو دسته مشاغلی هستند که نقش مهم در سرنوشت کشورها دارند. از این رو حفظ منزلت و معیشت اقتصادی اساتید در برنامه های ابلاغی مقام معظم رهبری هم برجسته می باشد. اما دریغ و افسوس که در حال حاضر به دلیل درآمد کم در مقایسه با تصور جامعه
سرخورده میشوند. وضعیت بسیار نگران کننده هست مبادا شاهد علم فروشی آنهم در صنف اساتید شویم!!!
و همچنین معلمان زحمتکش و صبور
استاد
سالهای قبل که برای تدریس درس تنظیم خانواده در دانشگاهها سراغ پزشکان عمومی می رفتیم وقتی مطلع می شدند ساعتی به ده هزار تومان هم نمیرسه با تحقیر دانشگاه را ترک میکردند. چه برسه حالا که با طرح جامع سلامت دریافتی این عزیزان بیست برابر شده است.
شهروند
یک همسایه ای داشتیم که درس خوان نبود ولی با امتیاز فرزند .... که داشت تو رشته دندانپزشکی!!! قبول شد. حالا با ماشین 200 میلیونی خانه ای که حداقل 10 تلوزیون ال سی دی توش گذاشته و فقط تزئینات داخلیش میلیون ها تومان برآورد میشه و مسافرت های مکرر به ترکیه و پولی به مردم این شهر فقیر با 150 هزار نفر جمعيت فخر می فروشه. حالا ما هیچی آدم دلش واسه درس خونها ميسوزه.
حقوق استاد دانشگاه به 2 میلیون نمی رسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درسته که فوتبالیستها میلیاردی می گیرند ولی اساتید دانشگاه هم......بله!!!
حق التدریسی ها آره ولی هیئت علمی ها بالای سه میلیون می گیرند حداقل
البته فوتبالیستها درآمدهای نجومی غیرمنطقی دارند ولی خداییش استاد دانشگاه در بدو ورود به این حرفه و در اولین حکم حداقل سه تومان را دارد. الان یک استادیار دانشگاه دولتی با حداقل سابقه 5 تومن را دارد و تا 10 الی 15 تومان در ماه هم رویش حساب کنید و پروژه ها و طرحهای پژوهشی و تدریسهای جانبی و ... را هم اضافه کنید.
رضا
معلمان چی.با مدرک فوق لیسانس ودکترا یک میلیون وپانصد هزار تومان حقوق می گیرند؟!
احمد
اگه پولی که فوتبالیستها میگیرن از جیب شرکت های خصوصی باشه نوش جونشون، همه دنیا همینطوریه.
ولی متاسفانه در ایران فوتبال شده یک سفره که جمع کوچکی پهنش کردن و پولی که نمیگم برای کار و اشتغال! حداقل در همین ورزش برای ساخت فضاهای ورزشی برای عموم مردم هزینه بشه داه میره تو شکمشون.
صادق
United States
من بعنوان یک طلبه که سیزده سال است مشغول تحصیل و تدریس در حوزه علمیه هستم شهریه ماهانه ای که میگیرم به پانصدهزارتومان هم نمیرسد و هیچ درآمد دیگری هم از جایی ندارم و تقریبا هشتاد درصد طلاب حوزه علمیه که مشاغل دولتی یا غیردولتی ندارند مانند من هستند اما بخاطر مناعت طبعی که دارند هیچگاه تاکنون زبان به اعتراض و گله وشکایت نگوشده اند