جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

آمریکا: گزینه نظامی علیه ایران باقیست

پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 415134
اشتون کارتر در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی تاکید کرد اگر مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ به توافق خوب منجر نشود، ‌«مطمئنا گزینه نظامی روی میز باقی خواهد ماند».
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزیر دفاع آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی تاکید کرد که در صورت عدم موفقیت در «توافق خوب»، گزینه نظامی همچنان روی میز خواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با برنامه «امروز» شبکه ان‌بی‌سی در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۵+۱ گفت که اگر مذاکرات به «توافق خوب» منجر نشود، «گزینه نظامی قطعا روی میز باقی خواهد ماند».

اشتون کارتر افزود: «مشخص است که اگر توافق خوب وجود داشته باشد، ارزش صبر کردن برای آن و کامل کردن روند مذاکرات را دارد. البته یکی از وظایف من اطمینان از باقی ماندن همه گزینه‌ها روی میز است».

وزیر دفاع دولت باراک اوباما همچنین گفت: «هرگونه توافقی با ایران نمی‌تواند بر اساس اعتماد صورت گیرد بلکه باید مبتنی بر راستی‌آزمایی صورت گیرد».

اشتون کارتر که پیشتر از حملات عربستان به یمن حمایت کرده بود، در این مصاحبه تاکید کرد که صرفنظر از مذاکرات هسته‌ای با ایران و نتیجه آن،‌ آمریکا به سیاست خود در مقابله با تروریسم و القاعده ادامه خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فعلا ببینید همین فرزند ناخلفی که بدنیا آوردید (حمله نظامی به مردم یمن) بزرگ میشود؟؟؟بعد حرف از حمله نظامی به ایران بزنید. به امید خدا تمامی حامیان رژیم کودک کش اسرائیل در این ورطه و باطلاق یمن به درک واصل خواهند شد و این زمینه ظهور فرزند فاطمه (س)است که فراهم میشود. الا ان نصراالله قریب
علی.
چقد هم این تهدیدات رو ما جدی میگیریم...
چه مردم عادی و چه سران نظامی در عین آمادگی این تهدیدات رو جدی نمیگیرن...
چراکه ملت ایران همیشه آماده دفاع از کشورشان و جانفشانی برای اهتزار پرچم خود هستند.
در ضمن قرار است انتقام جنگ تحمیلی را از امریکا و هم پیمانان منطقه ای آن بگیریم.