پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

حقوق ۱۴ میلیونی بازنشستگان

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 435934
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حال حاضر تعدادی کمی از بازنشستگان حقوق ۱۰ الی ۱۴ میلیونی دریافت می کنند و تلاش می کنیم تا حقوق بازنشستگان براساس عدالت پرداخت شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر،محمود اسلامیان روز چهارشنبه در حاشیه دیدار مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری با هیات عراقی در جمع خبرنگاران،به پرداخت وام ضروری به ۲۰۰ هزار بازنشسته صندوق اشاره کرد و افزود: به هر بازنشسته ۲ میلیون تومان به عنوان وام ضروری پرداخت شده است که در ۸ ماهه گذشته ۱۶۰ الی ۱۷۰ هزار نفر از بازنشستگان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۲۸۰ هزار بازنشسته تحت پوشش این صندوق قرار دارند،گفت:‌ در سال گذشته حدود ۶۰ هزار بازنشسته از تسهیلات سفر زیارتی و سیاحتی استفاده کردند که امسال تعداد آنها به ۸۰ هزار نفر خواهد رسید .

به گفته وی ، برنامه ریزی برای اعزام بازنشستگان به عتبات عالیات انجام شده که بخشی از هزینه‌های سفر توسط بازنشسته و بخشی دیگر توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه بازنشستگان در این صندوق و سایر صندوق‌ها در دولت گذشته با شرایط اقتصادی ناگواری روبه‌رو بودند به طوریکه حقوقی که آنها دریافت می‌کردند با تورم آن سال همخوانی نداشت، گفت:به دنبال این هستیم که پرداخت حقوق و مزایا به بازنشستگان به صورت عادلانه باشد.

اسلامیان به تفاوت در پرداختی ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد کمی از بازنشستگان بین ۱۰ الی ۱۴ میلیون تومان حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند که البته منشاء این‌ها خارج از صندوق است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پدر من بازنشسته تامین اجتماعی 908 هزار تومان حقوقشه چقدر تفاوت 14 میلیون یعنی 14 برابر
Germany
آیا سزاوار است پدر من بعد از 30 سال خدمت یک میلیون تومان حقوق بازنشستگی بگیرد ولی بعضی ها 14 میلیون ؟