پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۲

اعلام زمان ثبت‌نام کاردانی علمی‌کاربردی

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 435637
سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با بیان اینکه تاخیر در زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی علمی‌کاربردی به دلیل افزایش رشته‌ها در این دوره بوده است، گفت: ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی علمی‌کاربردی از ۷ مردادماه آغاز می‌شود.
به گزارش جهان، محمد اخباری سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در گفت‌وگو با فارس، گفت: تاخیر کوتاه در زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به این دلیل بوده است که یک سری رشته‌ها را به دوره کاردانی اضافه کردیم و دریافت مجوز از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و تصویب این رشته‌ها نیاز به زمان بیشتری داشت.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۸۳ رشته جدید امسال به دوره کاردانی علمی‌کاربردی اضافه شده است، گفت: پیش از این نیز ۸۵۰۰ رشته داشتیم که ثبت‌نام در تمام این رشته‌ها صورت می‌گیرد.

اخباری ادامه داد: داوطلبان برای حضور در دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از هفتم تا چهاردهم مردادماه مهلت دارند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی اظهار داشت: اولویت رشته‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی مهارت‌آموزی است و امیدواریم بتوانیم در راستای احراز شغل گام برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


hediye
سلام من از شنبه هر روز دارم میرم تو سایت سنجش ولی ثبت نامش هنوز رو سایت نیومده، همه تاریخ ها واسه سال 93 هست، لطفاً رسیدگی کنید.
fateme
من از 24 تیر هر روز چند بار به سایت سر میزنم ولی انگار نه انگار ...خسته شدم