جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۰
۲

کارشکنی عربستان، مسیر کشتی 'نجات' را منحرف کرد

چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 423630
کشتی نجات برای بازرسی توسط صلیب سرخ در جیبوتی پهلو خواهد گرفت.
کارشکنی عربستان، مسیر کشتی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کشتی نجات جمهوری اسلامی شامل کمک‌های انسان دوستانه ملت ایران به مردم مظلوم یمن، عازم کشور جیبوتی می‌شود.

کشتی نجات احتمالاً برای بازرسی توسط سازمان صلیب سرخ در بندر جیبوتی پهلو خواهد گرفت.

همچنین خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به کارشکنی های عربستان سعودی برای کمک رسانی به مردم یمن ممکن است کشتی نجات به سمت سواحل جیبوتی تغییر مسیر دهد.

شهسوار حسینی در گفتگوی زنده با بخش خبری ۱۴ شبکه یک سیما گفت: کشتی نجات حامل کمک های غذایی و دارویی مردم ایران برای مردم یمن هم اکنون در خلیج عدن به پیش می رود.

وی افزود: این کشتی هم اکنون در جنوب غربی کشور یمن در کریدور بین الملل خلیج عدن به سمت باب المندب در حرکت است و با توجه به کارشکنی های قبلی عربستان سعودی برای کمک رسانی به مردم یمن ممکن است این کشتی به سمت سواحل جیبوتی تغییر مسیر دهد.

خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما ادامه داد: پیش از این جمهوری اسلامی ایران سه بار برای ارسال کمک های امدادی از طریق هواپیما برای مردم یمن اقدام کرده است که با کارشکنی عربستان سعودی و تهدید جنگنده های آن کمک های امدادی به دست مردم یمن نرسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
این نشانه ضعف ما نیست ؟ از یک کشور عربی پا پتی چرا باید بترسیم؟
یک شهروند بوشهری
چرابایدعربستان جاهل وال سعودجلادباما اینگونه رفتار میکنند؟ایا این مقصرخودما ایرانیها نیستیم که عربها رادوست خود میدانیم درحالیکه انان دشمن ما خواهند بود تاقیامت پس بهتره روابطمون با امریکا درست کنیم تاعربهابرماقلدری نکنندیک شهروند بوشهری