جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پرونده‌ «شرق» و«ستاره صبح» روی میزدادگاه

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 404938
دادگاه کیفری استان تهران با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات صبح امروز به پرونده روزنامه «شرق» و هفته‌نامه «ستاره صبح» رسیدگی می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، پرونده روزنامه «شرق» و هفته‌نامه «ستاره صبح» صبح امروز ۱۲ بهمن ماه در دادگاه کیفری استان تهران با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات و به ریاست قاضی "سیامک مدیرخراسانی" مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

پرونده روزنامه شرق به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و پرونده هفته‌نامه ستاره صبح به اتهام توهین به مسئولان تشکیل شده است.

گفتنی است، «سید محمود طباطبایی» عصر روز سه‌شنبه ۷ بهمن ماه در حاشیه همایش حقوق شهروندی و حق دفاع در خصوص هفته نامه ستاره صبح، اظهارداشت: این هفته نامه حدودا ۲۰ روز است که به دلیل انتشار نامه «علی مطهری» به رئیس قوه قضاییه توقیف شده که هنوز تفهیم اتهام نشده است.

وی تصریح کرد: بنده چندبار به شعبه ۴ دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرده‌ام اما از آنجایی که بازپرس(سعادت‌مهر) تازه به آنجا آمده است باید پرونده را مطالعه کند و بعد به ما اطلاع دهد که چه زمانی به دادسرا برویم.

لازم به ذکر است؛ یکشنبه‌های هر هفته به صورت معمول، دادگاه رسیدگی به پرونده تخلفات مطبوعاتی برگزار می‌شود که در جلسات گذشته سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات از رسیدگی به پرونده روزنامه اعتماد، انتخاب و سلام نو خبر داد و گفت: سایت انتخاب و سلام نو مجرم شناخته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *