جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

زمان واریز سهمیه بنزین تیرماه

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 294030
سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت ها ساعت ۲۴ امشب (سی و یکم خرداد) بدون تغییر در حجم و قیمت به کارت های سوخت واریز می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امشب در دقایق آغازین چهارمین ماه سال، سهمیه 60 لیتری یارانه ای بنزین خودروهای شخصی، سهمیه 25 لیتری یارانه ای بنزین موتورسیکلت ها و دیگر سهمیه های سوخت به کارت های هوشمند واریز می شود که این شارژ سهمیه بدون تغییر نسبت به ماههای گذشته خواهد بود.

کارت های سوخت خودروهای شخصی با سهمیه یارانه ای به قیمت هر لیتر 400 تومان به اندازه 60 لیتر و سهمیه نیمه یارانه ای به قیمت هر لیتر 700 تومان به اندازه 300 لیتر شارژ می شوند. کارت های هوشمند موتورسیکلت ها نیز با سهمیه یارانه ای به قیمت هر لیتر  400 تومان به اندازه 25 لیتر و سهمیه نیمه یارانه ای به قیمت هر لیتر 700 تومان به اندازه 60 لیتر شارژ خواهند شد.

از آنجا که نوع تخصیص سهمیه های سوخت نسبت به خردادماه بدون تغییر است، برای اطلاع از جزئیات بیشتر به خبر خبرگزاری تسنیم در خصوص «میزان شارژ سهمیه بنزین در کارت های سوخت و میزان ذخیره قابل انتقال به دوره بعد در تمامی وسایل نقلیه» مراجعه کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *