پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

گاف‌صدای آمریکا درباره آیت‌الله‌موحدی +فیلم

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 397234
در حالی که روز جمعه، آیت الله موحدی در جایگاه خطیب جمعه تهران قرار گرفتند، شب همان روز مجری صدای آمریکا مدعی شد ایشان فوت کرده اند!!!
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، مهدی فلاحتی، مجری برنامه صفحه آخر صدای آمریکا که پیش از این نیز بارها به دلیل گاف های متعدد خود در این برنامه مورد انتقاد بینندگان این شبکه قرار گرفته بود، در جدیدترین گاف خود اعلام کرد که آیت الله موحدی کرمانی از دنیا رفته است!

این گاف فلاحتی در حالی در جمعه شب اتفاق افتاده است که خطیب نماز جمعه این هفته تهران، آیت الله موحدی کرمانی بود!

وی در همین برنامه نیز حجت الاسلام سالک، نماینده فعلی اصفهان در مجلس شورای اسلامی را نیز جزء نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی معرفی کرد!

فیلم

این مجری شبکه صدای آمریکا که چند سال پیش با وجود تجاوز به یکی از مجریان زن این شبکه، با کمک مسئولان شبکه توانست مجری مذکور را از این شبکه اخراج نموده و پس از مدتی غیبت دوباره به شبکه باز گردد، بارها در برنامه های خود ادعاهای عجیبی را درباره موضوعات داخلی ایران مطرح کرده و مدعی مطلع بودن از اخبار پشت پرده در داخل کشور است، اما با توجه به گاف های متعددی وی در مورد شخصیت های مطرح جمهوری اسلامی، مشخص است که فلاحتی نه تنها از تنها از اخبار پشت پرده با خبر نیست بلکه از اخبار و موضوعات روز ایران نیز خبر چندانی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *