پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
علی اکبر ولایتی:

حضورمطهری وکاتوزیان در جبهه متحدنظرشخصی افرادبوده است

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 207531
"بدون تردید آن کسانی که به فتنه کمک کردند و مقابل فتنه ۸۸، موضع درستی نگرفتند جزء نکات بسیار منفی آنهاست که از نظر شورای مرکزی مورد پذیرش نخواهد بود. در مورد انحراف و فساد هم همین خواهد بود".
به گزارش جهان، سخنگوي جبهه متحد اصولگرايان گفت: سرليست جبهه متحد اصولگرايان، نشانه، علامت و مظهر تمام ارزشهاي مورد قبول اعضاي فهرست و پرچمي براي شناخت مردم نسبت به خط مشي جبهه متحد اصولگرايان است.

دكتر علي اكبر ولايتي در حاشيه رونمايي از آرم انتخاباتي جبهه متحد در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني جبهه متحد اصولگرايان در مورد ويژگي سرليست اين جبهه گفت: سر ليست جبهه متحد اصولگرايان قاعدتا نسبت به بقیه افراد لیست امتیازات بیشتری دارد و بدون تردید سابقه ايشان، به لحاظ جايگاه اجتماعی، به لحاظ اعتقادی و سیاسی و مقبولیت در نظر مردم که بر اساس نظرسنجی ها مشخص می شود نسبت به ديگران در جايگاه بالاتري قرار مي گيرد.

وي اضافه كرد: شاخصه هایی که در انتخاب سرلیست، ترکیب و توالی اسامی در لیست موثر است به زودي در جلسه شوراي مركزي بررسي و اعلام مي شود.

وي تاكيد كرد: سرليست هر فهرست انتخاباتي بايد نشانه، علامت و مظهر تمام ارزشهاي مورد قبول اعضاي فهرست و پرچمي براي شناخت مردم نسبت به خطوط مشي ايجابي و سلبي آن فهرست باشد كه در جبهه متحد اصولگرايان در تهران نيز همينگونه خواهد بود.

دكتر ولايتي در مورد اظهار برخي اعضاي شوراي مركزي در مورد تمایل به حضور آقایان عباسپور، مطهری و کاتوزیان در لیست جبهه متحد گفت: برخي نظر شخصي خود را گفته اند ليكن ما بر اساس معيارها و مقبوليت، نامزدها را بررسي كرده و مي كنيم.

وي اضافه كرد: همانطور که قبلا هم اعلام شده، بدون تردید شاخصها نقش اساسی در تعیین افراد و معرفی آنها به عنوان کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان خواهند داشت و تصمم گیری هم به عهده مجموعه ۱۳ نفره ای است که متشکل از ۷ نفر از داوران به اسامی آقایان حسینی بوشهری، کعبی، تقوی، ابوترابی فرد، حدادعادل، عسگراولادی و بنده (ولايتي) و هیات ۶ نفره اجرایی متشکل از آقایان فدایی، زاکانی، خاموشی، باهنر، متکی و جلالی خواهد بود و اگر نظراتی در سطح رسانه ها منتشر شده، نظر شخصی است.

وي اضافه كرد: بدون تردید اسمي خارج از این جمع به این جمع تحمیل نخواهد شد و شوراي مركزي جبهه متحد بر اساس شاخصه های تدوین شده عمل خواهند کرد به طوریکه افراد را در جلسات مطرح کرده و بر اساس شاخصها و مقبوليت، ارزيابي و در نهايت اگر رای آوردند اینها در فهرست نهايي کاندیداهای جبهه متحد خواهند بود.

دكتر ولايتي با تاكيد بر اينكه ساکتین فتنه، فساد و انحراف در فهرست نهايي جبهه متحد اصولگرايان، جايي ندارند گفت: باید جمع بندي افراد را با در نظر گرفتن همه محاسن و اشکالات دید و هر کسی که جمع جبری اش نمره قابل قبولی بود، مورد تایید خواهد بود. ولی بدون تردید آن کسانی که به فتنه کمک کردند و مقابل فتنه ۸۸، موضع درستی نگرفتند جزء نکات بسیار منفی آنهاست که از نظر شورای مرکزی مورد پذیرش نخواهد بود.

وي افزود: در مورد انحراف و فساد هم همین خواهد بود. یک فرد باید پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، تدین و تقوای خودش را در طول زندگی به اثبات رسانده باشد. وفاداری به جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رسانده باشد و سابقه ای در انحراف، فساد و فتنه نداشته باشد. که اینها مخل انتخاب است. چون خود مردم بهترین قضاوت کننده هستند و مردم ما نشان دادند که ایمان، و صحت عمل و حركت در صراط مستقیم اسلامی و انتخاب درست مشی سیاسی مورد نظرشان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اقای دکتر چه سابقه انقلابی دارند؟