پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توصیف میوه‌ای کیهان از رویکرد اصلاح‌طلبان!

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 287939
گفتید اگر حصر موسوی و کروبی خاتمه نیابد قیامت برپا می‌کنیم! ولی هیچ... نکردید. گفتید انتخابات مجلس را تحریم می‌کنیم ولی یواشکی رفتید و رای دادید. گفتید در انتخابات 88 تقلب شده ولی حالا برای شرکت در انتخابات سر و دست می‌شکنید! گفته بودید هاشمی اصلاح‌طلب نیست ولی تمام‌قد به حمایت از او برخاسته‌اید! و...
به گزارش جهان، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از عوامل فتنه در نامه سرگشاده‌ای که از درون زندان منتشر کرده خطاب به خاتمی و حزب مشارکت و مجمع روحانیون نوشته است؛ «حسابی ما را گیج کرده‌اید»!

گفتم: چه راحت از درون زندان نامه می‌نویسند و بعد می‌گویند آزادی نیست! خب! حالا چرا گیج شده است؟!

گفت: نوشته است گفتید اگر حصر موسوی و کروبی خاتمه نیابد قیامت برپا می‌کنیم! ولی هیچ... نکردید. گفتید انتخابات مجلس را تحریم می‌کنیم ولی یواشکی رفتید و رای دادید. گفتید در انتخابات 88 تقلب شده ولی حالا برای شرکت در انتخابات سر و دست می‌شکنید! گفته بودید هاشمی اصلاح‌طلب نیست ولی تمام‌قد به حمایت از او برخاسته‌اید! و...

گفتم: یارو در نامه‌ای به دوستش نوشته بود؛ «تو سیب سرخ کدام بوته پرتقالی که هر دانه انارت به درشتی گیلاس‌های درخت موز است ای کیوی من»!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *