سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
اودینزه 1- رم0؛

رم به فینال کوپا ایتالیا رسید

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 108630
شاگردان رانیری به رغم شکست در دیدار مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، نبردی همه جانبه را برای فتح این جام با اینتر خواهند داشت.
 رم، به رغم شکست چهارشنبه شب خود مقابل اودینزه،روانه دیدار فینال کوپا ایتالیا شد. این دیدار که شنبه شب و در خانه اودینزه برگزار شد، با برتری 0-1 تیم میزبان به پایان رسید.تک گل این دیدار را سانچس در دقیقه 81 وارد دروازه جلوروسی نمود ولی با توجه به برتری 0-2 رم در دیدار رفت، در نهایت این تیم رانیری بود که مجوز صعود به دیدار مرحله فینال کوپا ایتالیا را کسب کرد.

در دیگر دیدارمرحله نیمه نهایی نیز اینتر در حالی که در دیدار رفت با نتیجه 0-1 مقابل فیورنتینا به برتری دست یافته بود،در دیدار برگشت نیز با تکرار همین نتیجه از سد حریف بنفش پوش خود عبور کرد تا فینال این فصل رقابتهای کوپا ایتالیا بین دو مدعی اصلی قهرمانی در رقابتهای سری آ برگزار شود.

بدین ترتیب دیدار فینال رقابتهای کوپا ایتالیا، روز پنجم ماه می میان دو تیم اینترمیلان و رم برگزار می شود و دو تیمی که در رده های اول و دوم جدول سری آ قرار دارند، می بایست برای فتح جام حذفی باشگاه های ایتالیانیز نبردی همه جانبه را برگزار کنند.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *