پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

اجتماع سایبری‌های ایران در حمایت از یمن

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 418131
حزب‌الله سایبر در پی حملات ددمنشانه و تهاجم نظامی رژیم عربستان سعودی به خاک یمن و در حمایت از مردم مظلوم یمن اقدام به برگزاری اجتماع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند...» کرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حزب‌الله سایبر در پی حملات ددمنشانه و تهاجم نظامی رژیم عربستان سعودی به خاک یمن و در حمایت از مردم مظلوم یمن همزمان با شب شهادت امام هادی (ع)، اقدام به برگزاری اجتماع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند...» کرده است.

پانزدهمین اجتماع بزرگ «حزب الله سایبر» با عنوان «یمن تنها نمی‌ماند...» اول اردیبهشت‌ماه با سخنرانی سردار سعید قاسمی از فرمانده‌هان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اجتماع از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی با حضور جمعی از فعالین فضای مجازی و با محوریت دفاع از مردم بی گناه یمن تا نماز مغرب و عشاء برقرار خواهد بود.

حامد زمانی نیز در پانزدهمین اجتماع بزرگ حزب الله سایبر از جدیدترین ترانه خود در خصوص یمن رونمایی کرده و به اجرای آن خواهد پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود رحیمی
مردم ایران پشت شما هستند شما تنها نیستید