شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آخرين حرف‌هاي‌قاري شهيد درهمشهري آيه

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 448138
تازه ترين شماره ماهنامه همشهري آيه با پرونده‌اي درباره فاجعه منا منتشر شد.
به گزارش جهان، در اين نشريه گفت‌وگويي با مرحوم محسن حاجي حسني كارگر، قاري بين الملي قرآن كريم كه در فاجعه منا به شهادت رسيد، منتشر شده است. مرحوم حاجي حسني در اين گفت‌وگو از فعاليت‌هاي قرآني‌اش سخن گفته و اينكه همه موفقيت‌هاي خود را از امام رضا عليه السلام دارد.

در اين شماره همشهري آيه همچنين پرونده‌اي به مناسبت ايام عيد غدير منتشر شده و در آن گفت‌وگو‌هايي با دكتر محمد حسين رجبي دواني و حجت‌الاسلام حامد كاشاني انجام شده است.


يكي ديگر از بخش‌هاي وي‍ژه اين شماره همشهري آيه مربوط به فيلم فاخر «محمد رسول الله» است. در اين بخش كارشناسان تاريخ اسلام به شبه‌هايي كه درباره اين فيلم مطرح مي‌شود پاسخ داده‌اند و گفت‌وگوهايي با چهره‌هاي فرهنگي و مذهبي درباره اين اثر سينمايي انجام شده است.

گفت‌وگو با خانواده شهيد هسته‌اي كشور دكتر مجيد شهرياري و آيت‌الله علي كريمي جهرمي، امام جماعت حرم حضرت معصومه عليها سلام از بخش‌هاي ديگر اين شماره آيه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *