چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

كريم انصاري فرد:نامردي بود خوشحالي كنم

هنوز پول پرسپوليس در زندگي من است
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 329031
وقتي گل زدم خواستم خوشحالي كنم كه يادم افتاد تيم مقابلم پرسپوليس است. از پرسپوليس سال گذشته پول گرفته بودم، اين پول را در زندگي‌ام استفاده كردم
كريم انصاري فرد:نامردي بود خوشحالي كنم
به گزارش جهان به نقل از سايت گل، كريم انصاري فرد بعد از گلي كه به پرسپوليس زد و مهمتر از ان شادي نكرد،سوژه خيلي از رسانه ها شد. امروز روزنامه ايران ورزشي هم در اين مورد با او مصاحبه جذابي را انجام داده است. كريم در اين گفتگو مي گويد چرا شادي گل نكرد و چرا قبل از بازي با وجود كدورت بين او و دايي سمت سرمربي پرسپوليس رفت.
 
در مورد بازي با پرسپوليس صحبت كن. فكر مي‌كرديد بازي را ببريد؟
بازي خوبي بود و به نظر، هر دو تيم براي صدرنشيني تلاش مي‌كردند. باران هم كه باريده بود و بازي جانداري را شاهد بوديم. عملكرد فني كه در اين بازي مي‌شد ديد به علت بارش باران كمي قفل شده بود اما خدا را شكر ما در زمين خودمان برنده شديم و اين 3 امتياز براي ما خيلي با ارزش بود. دل هوادارانمان را شاد كرديم و اين بازي 6 امتيازي را به سود خودمان به پايان رسانديم.
 
در صحنه‌هايي از بازي به داور بازي معترض بودي، دليل اعتراض‌هايت چه بود؟
داور هند من را گرفته بود و به نظرم صد در صد اشتباه كرد، چون اصلا توپ به دست من نخورده بود. من براي همه بازي‌ها انگيزه دارم چون امسال سال جام جهاني است و مهم‌ترين اولويتم حضور در برزيل است، به همين دليل با انگيزه بيشتري بازي مي‌كنم.
 
در اين بازي، گل 3 امتيازي زدي. از گلت بگو و اينكه چرا شادي نكردي؟
وقتي گل زدم خواستم خوشحالي كنم كه يادم افتاد تيم مقابلم پرسپوليس است. از پرسپوليس سال گذشته پول گرفته بودم، اين پول را در زندگي‌ام استفاده كردم و نمي‌توانستم آنها و هوادارانشان را ناراحت كنم. حتي مقابل سايپا هم اگر گل بزنم خوشحالي نمي‌كنم. سال بعد اگر يك درصد هم در تراكتورسازي نبودم و در فوتبال ايران بازي مي‌كردم اگر به اين تيم هم گل بزنم خوشحالي نمي‌كنم. اين اخلاق من است و واقعا نامردي بود اگر بعد از گل به پرسپوليس بالا و پايين بپرم و خوشحالي كنم.
 
شادي نكردنت ما را ياد ماريو گوتزه انداخت كه مقابل دورتموند گل زد اما خوشحالي خاصي انجام نداد....
خودم هم ياد گوتزه افتادم. ديدم كه او هم با لباس بايرن مونيخ به دورتموند گل زد اما شادي نكرد. من هم مثل گوتزه شادي نكردم، به احترام هواداران پرسپوليس، بازيكنان و كادر فني اش.
 
قبل از بازي و برخلاف پيش بيني‌ها سمت علي دايي رفتي و با او خوش و بش كردي. چه شد كه تصميم گرفتي سمت دايي بروي؟
مگر قرار بود سمت دايي نروم؟ با اين كار نشان دادم كه هيچ مشكلي بين ما نيست. اوايل فصل هم هر بحثي بود ختم به خير شد. از اين بحث‌ها در فوتبال به‌وجود مي‌آيد اما دايي بزرگ اين فوتبال است و وظيفه من اين بود كه براي احوالپرسي و كسب اجازه سمت او بروم.
 
بعد از بازي هم اتفاقات عجيبي رخ داد. درگيري بازيكنان با هم و البته رد و بدل شدن سيلي. تو هم يكي از بازيكناني بودي كه در اين بحث‌ها شركت داشتي. دليلش چه بود؟
من با خيلي از بازيكنان پرسپوليس دوست و رفيق هستم. چه در تيم ملي و چه در پرسپوليس ما با هم شوخي داشته و داريم. شايد يكسري درگيري‌ها هم در فوتبال مي‌شد اما اينها طبيعي است، چون فوتبال يك ورزش فيزيكي است و از اين مسائل پيش مي‌آيد اما اگر من در صحنه‌اي بد خطا كردم و يا اعتراض‌هايي انجام داده‌ام از همه عذر مي‌خواهم. هر چه بود تمام شد و اينها جزو زيبايي‌ها فوتبال است. من به هيچ‌كس نه بي‌احترامي كردم و نه حرفي زده‌ام، اگر هم كسي از من چيزي به دل گرفته از او عذر مي‌خواهم.
 
با گلي كه زدي باز هم در كورس آقاي گلي هستي و به همراه رضا عنايتي از همه جلوتري، آقاي گل مي‌شوي؟
همه بازيكنان تلاش مي‌كنند تا آقاي گل شوند اما مردم عزيز تبريز دنبال اين هستند كه تيمشان قهرمان شود. اميدوارم قهرمان ليگ برتر شويم و اين قهرماني برايم از آقاي گلي مهم‌تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *