پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پاداش 35 میلیونی خرج فدراسیون قبلی ؟!

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 459938
پاداشی که وزارت ورزش و جوانان برای ملی‌پوشان بانوان کاراته در نظر گرفته بود، توسط فدراسیون قبلی خرج شده و با گذشت بیش از دو ماه هنوز به دست آنها نرسیده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، شهریور ماه سال جاری در حالی که ملی‌پوشان کاراته برای حضور در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن تمرینات خود را پیگیری می‌کردند شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به همراه سمندر رئیس وقت فدراسیون کاراته در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در سالن شهید کبکانیان حضور پیدا کردند و این حضور یک خبر خوب را برای بانوان ملی‌پوش کاراته در پی داشت.
 
در آن زمان بنا به درخواست علیرضا سمندر ، معاون وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان پاداش به ملی‌پوشان اعزامی پرداخت شود.
 
شعبانی‌بهار خیلی زود وعده خود را عملی کرد و البته مبلغ 35 میلیون تومان به حساب واریز شد. البته داستان به همین جا ختم نشد چرا که تا امروز که بیش از دو ماه از آن بازدید و پرداخت پول به فدراسیون گذشته، هنوز دست ملی‌پوشان بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به این پاداش نرسیده و این پول صرف امور فدراسوین شده است.
 
این بدقولی باعث شده تا برخی از ملی‌پوشان از این موضوع گله داشته باشند که چرا فدراسیون در پرداخت پاداش در نظر گرفته شده وزارت ورزش و جوانان تعلل می‌کند؟ ظاهراً یکی از این دلایل بی‌پولی فدراسیون کاراته است که اگر چنین باشد باید از مسئولان این سؤال را پرسید که اگر چنین است چرا در اعزام تیم ملی نوجوانان، جوانان و امیدها به مسابقات جهانی اندونزی برخی از مسئولان فدراسیون که حضورشان در این رقابت‌ها چندان هم ضروری نبود در لیست اعزام قرار گرفتند و نزدیک به 20 مربی به این رقابت‌ها اعزام شدند در حالی که شنیده می‌شود کمتر از 10 نفر از آنها به دلیل محدودیت سازمان برگزار کننده موفق به دریافت آی‌دی کارت مسابقات نشدند و حضورشان کنار تاتامی غیرممکن بود!
 
با رفتن سمندر از فدراسیون کاراته، حالا باید دید در روزهای آینده سرپرست جدید فدراسیون پاداش پرداخت شده وزارت ورزش و جوانان به بانوان ملی‌پوش را پرداخت خواهد کرد یا این پاداش شامل مرور زمان خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *