جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ماجرای جمع‌ آوری عکس‌های پهلوان تختی

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 442035
شیث یحیایی گفت: عکس‌های زنده‌یاد تختی مربوط به مجموعه شخصی «عباس خجسته» بوده که وی از کودکی طی ۵۰ سال این عکس‌ها را جمع آوری کرده است.
به گزارش جهان، شیث یحیایی مدیر نگارخانه شیث در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به مناسبت سالروز تولد زنده‌یاد «غلامرضا تختی» ۵۰۰ قطعه عکس‌ از این پهلوان در نگارخانه شیث برپا شده است و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

وی درباره این عکس‌ها گفت: این عکس‌ها از مجموعه شخصی «عباس خجسته» از قهرمانان کشتی کشورمان است که وی از کودکی طی ۵۰ سال این عکس‌ها را جمع آوری کرده است.

یحیایی افزود: آقای خجسته از ۹ سالگی به زنده‌یاد تختی علاقه‌مند می‌شود و علاوه بر اینکه عکس‌های این پهلوان را جمع‌آوری می‌کند، به سراغ ورزش کشتی رفته و یکی از پیشکسوتان این عرصه می‌شود.

وی یادآور شد: این عکس‌ها در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی‌متر و ۳۵ در ۵۰ سانتی‌متر است و از به قیمت‌ ۳۰ و ۵۰ هزار تومان هم به فروش می‌رسد.

نگارخانه شیث با حضور عباس خجسته از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان است و این محل در چهار راه ولیعصر (عج)، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی، پلاک ۱۰ واقع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *