چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۲

واکنش توفیقی به خبر عزل فرهاد دانشجو

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب: 311841
سرپرست وزارت علوم گفت: عزل رئیس دانشگاه آزاد روال قانونی دارد و بنده صورت‌جلسه‌ای مبنی بر عزل رئیس این دانشگاه امضا نکرده‌ام.
به گزارش جهان، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم در گفت‌وگو با فارس، گفت: عزل رئیس دانشگاه آزاد باید بر اساس روال قانونی صورت بگیرد به این صورت که جلسه هیئت امنا تشکیل و در این مورد تصمیم گرفته ‌شود ولی تاکنون جلسه‌ هیئت امنای دانشگاه آزاد در این زمینه تشکیل نشده است.
 
وی افزود: اینگونه نیست که با امضای یک صورت جلسه رئیس دانشگاه آزاد را بتوان عزل کرد و چنین موردی نیز اتفاق نیفتاده است که صورت جلسه‌ای امضا شود.
 
توفیقی گفت: این خبر را تکذیب می‌کنم که با امضای یک صورتجلسه رئیس دانشگاه آزاد عزل شده است زیرا چنین چیزی ممکن نیست و عزل رئیس دانشگاه آزاد از اختیارات هیئت امناست.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای تغییر رئیس دانشگاه آزاد وجود دارد یا خیر، گفت: من در این مورد اطلاعی ندارم و مسئولیتش نیز با من نیست.
 
به گفته توفیقی مسئولیت عزل رئیس دانشگاه آزاد به عهده هیئت امنای دانشگاه آزاد است و از طریق تصمیم‌گیری در جلسات هیئت امنا صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام
يه فكري به حال وضعيت حقوقي كارمندان دانشگاه ازاد بكنيد. اين گام اول همسان سازي هم كه به نفع اعضاي محترم هيات علمي شد. حتي يك كارمند هم حقوقش سي هزار تومان هم اضافه نشد. به چه كسي بگوييم چرا باورتان نمي شود.
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
هر ساله دولت محترم درصدي را براي كارمندان افزايش مي داده و شما هم همين كار كرديد نه بيشتر . حقوق يك كارمند كجا تا 800 هزار افزايش داشته ؟؟؟ حتي در گام اول همسان سازي هم حداكثر 30هزار تومان بوده. اين افزايشهاي بالا تنها از آن اعضاي هيات علمي محترم است نه كارمند. چرا كارمندان بيچاره كه با فقر دست و پنجه نرم مي كنند را با انها قياس مي كنيد؟!