شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کي‌روش موظف است پيراهن اسپانسر را برتن کند

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 341343
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: تفاهماتي بين اسپانسر و سرمربي تيم ملي وجود دارد که اين امر صورت نگرفته بود البته ما نمي‌دانيم در ساير کشورها اين تفاهمات صورت مي‌گيرد يا خير.
کي‌روش موظف است پيراهن اسپانسر را برتن کند
علي کفاشيان در حاشيه مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي گفت: با پيشنهادي که خانم ابتکار دادند مسئله حک يوزپلنگ آسيايي روي پيراهن مورد موافقت قرار گرفت و همانطور که بلاتر قول داده بود اين امر عملي خواهد شد. اين موفقيت خوبي است.

وي در مورد عدم حضور کي‌روش در اين مراسم يادآور شد: تفاهماتي بين اسپانسر و سرمربي تيم ملي وجود دارد که اين امر صورت نگرفته بود البته ما نمي‌دانيم در ساير کشورها اين تفاهمات صورت مي‌گيرد يا خير. آيا مقررات خاصي وجود دارد و يا اينکه تفاهم کلي صورت مي‌گيرد.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اسپانسر تيم ملي خاطرنشان کرد: ما در حال مذاکره هستيم تا تکليف مشخص شود تا پايان ماه اگر چک‌ها پاس نشود تصميم خواهيم گرفت. اين هفته مشخص مي‌شود که چه اقدامي انجام دهيم.

وي در مورد اينکه آيا گزينه ديگري وجود دارد، تصريح کرد: پيشنهادات زيادي وجود دارد و اينکه عملي شود،‌مهم است.

کفاشيان در مورد اينکه چرا بازيکنان در اين مراسم حاضر نشدند، گفت: اکثر بازيکنان در خارج از کشور بازي داشتند و نمي‌توانستيم ما هم اين موضوع را معطل کنيم. روز گذشته پيراهن در فيفا مورد تائيد قرار گرفت و امروز هم رونمايي شد.



وي در مورد اينکه اولين پول وزارت ورزش چه زماني به فدراسيون تزريق مي‌شود،‌ گفت:‌ما در اين مسئله سؤال نکرديم. جلسات با وزارت داشته‌ايم و صحبت‌هاي خوبي صورت گرفته است.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه باشگاه استقلال گفته از کي‌روش شکايت خواهد کرد،تاکيد کرد: فکر نمي‌کنم کسي به فيفا شکايت کند. باشگاه‌ها اعلام کردند که مي‌خواهند به تيم ملي کمک کنند و در عمل هم اين موضوع را نشان مي‌دهند.

وي در مورد اينکه سرمربي تيم ملي پيش از انتقاد از وزارت ورزش صحبت‌ها را با خود وزير در ميان بگذارد، گفت: وزير تذکرات محکمي به کي‌روش داد تا مسائل را به خود وزارت انتقال دهد و با آنها در ميان بگذارد.

وي در مورد برگزاري اردوهاي تيم ملي يادآور شد: ما براي اردوي آفريقاي جنوبي با مشکل پول روبرو نبوديم مي‌خواهيم تيم کامل در اردوها شرکت کند. اگر نتوانيم از ورزشکاران خود استفاده کنيم با مشکل روبرو مي‌شويم. از ورزشکارانمان نظر خواستيم.

کفاشيان در مورد اينکه آيا فدراسيون فوتبال حاضر است جريمه حضور بازيکنان ايراني را پرداخت کند، گفت: مشکلي وجود ندارد همانطور که براي بقيه را پرداخت کرديم بعدا پول آنها را مي‌دهيم.

علي کفاشيان ادامه داد: کارلوس کي‌روش نگران برنامه‌هاي آينده تيم ملي است او مي‌‌گويد چرا وقتي هزينه شده و در آفريقاي جنوبي هتل رزرو کرديم اين مشکلات به وجود مي‌آيد. او مي‌خواهد تمامي افراد از تيم ملي حمايت کنند و اگر صدمه‌اي هم وارد مي‌شود باز هم حمايت‌ها قطع نشود. او با مسائل فوتبال آشنايي دارد و مي‌تواند مسائل را هماهنگ کند بايد تنش‌ها را کنار بگذاريم.

وي در مورد عدم حضور سرمربي تيم ملي در مراسم رونمايي از پيراهن تأکيد کرد: به هر حال کارلوس کي‌روش اختلافي با اسپانسر تيم ملي داشت که نتوانست تفاهم کنند.

وي خاطرنشان کرد: اسپانسر تيم ملي موضوعاتي را دارد که شامل سرمربي مي‌شود به هر حال اين اختلاف وجود داشت اما کي‌روش مؤظف است که لباس‌هاي اسپانسر را به تن کند.

رئيس فدراسيون در مورد اينکه مهدي محمدنبي اعلام کرد کي‌روش کسالت داشته است، گفت: چنين چيزي اتفاق نيفتاده است کي‌روش کسالت ندارد او اختلافي با اسپانسر داشته که بايد حل شود. بازيکنان درگير مسائل مختلف بودند و نتوانستند در اين مراسم شرکت کنند اگر مي‌خواستيم اردويي داشته باشيم تا به تن کردن اين لباس‌ها بر تن ملي‌پوشان مراسم را برگزار کنيم بايد مدت زيادي منتظر مي‌مانديم که اين مسئله از طاقت رسانه‌ها دور بود.

کفاشيان در مورد برگزاري اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي تأکيد کرد: اين اردو به شرط حضور دو بازيکن ايران در قطر قرار شد برگزار شود فردا با مسئولان باشگاه قطري و کويتي تماس مي‌گيريم تا اگر شد اجازه حضور اين نفرات را کسب کنيم. به هر حال روي حضور اين نفرات اصرار وجود دارد اگر اين مسئله نشد بايد در ايران اردو برگزار کنيم و از چند کشور دعوت داشته باشيم که اين مسئله هزينه‌هاي زيادي دارد و مشکلات‌مان را بيشتر مي‌کند.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد صحبت‌هاي کي‌روش در برنامه ورزش و مردم خاطرنشان کرد: بايد اين اختلافات را کنار بگذاريم قرار نبود کي‌روش در اين برنامه ازکسي نامي ببرد. ما بنا داريم در اين چند ماه با همه همکاري کنيم و فتح‌الله‌زاده نيز قول اين اتفاق را به ما داده است. ما روي اين موضوع از قبل حساب کرديم.

کفاشيان در مورد اينکه چرا اين پيراهن را بازيکنان تيم ملي جوانان به تن کرده‌اند خاطرنشان کرد: به هر حال اگر مي‌خواستيم از بازيکنان اصلي استفاده کنيم خيلي از نفرات حضور نداشتند اين بازيکنان ملي‌پوشان آينده هستند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *