پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۴

افشای حرفی که عزیزی به مجیدی زد

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 441342
بازیکن تیم فوتبال ستارگان ایران تاکید کرد حرف خاضی به فرهاد مجیدی نزده است اما خواسته که همه پاس بدهند و کسی به فکر قیچی زدن نباشد!
به گزارش جهان به نقل از مهر، خداداد عزیزی که درحال حاضر به همراه تیم منتخب ۹۸ ایران در اتریش به سر می برد و قرار است در یک دیدار دوستانه به مصاف منتخب این کشور برود عنوان کرده که در رختکن بازی ستارگان ایران و ستارگان جهان درگیری خاصی با فرهاد مجیدی نداشته است.

وی گفته که تنها از بازیکنان خواسته است تا همه به هم پاس بدهند و اینطور نباشد که یکی فقط به فکر قیچی زدن باشد. عزیزی در این مورد گفت: تنها حرفی که من زدم همین بود و نمی دانم فرهاد مجیدی ناراحت شده است یا نه.

عزیزی در مورد بازی نیز گفت: اصلا دوست نداشتم این بازی را ببازیم اما آنها از بازیکنان ما آماده تر بودند. از این شکست ناراحتم و امیدوارم بتوانم در دیدار با تیم اتریش به پیروزی برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
خداداد عزیزی شما بیخود کردی برادر من که به فرهاد مجیدی همچین حرفی زدی.خود جنابعالی چه گلی به سر تیم زدی توی بازی؟ اصلا فکر کردی کی هستی که هر دقیقه پاچه ی یکی رو میگیری؟؟؟
متاسفانه این ادبیات توهین آمیز شما به یک قهرمان ملی که هنوز حماسه ملبورنش در خاطره ها هست توجیه پذیر نیست .درضمن فوتبال ما همیشه از این کارهای انفرادی ضربه خورده است.
حمید
علیرضا جان,مطلبی که نوشتی خیلی مضحکه وبدون که یه ملت خداد رو دوسش دارن ومیدونن حرف بیربط نمیزنه,شما ابیها اونقدر بازیکن بزرگ ندارید که اینجور شیفته مجیدی شدید ؟؟
ساسانی
مجیدی چند بازی ملی داره؟ توی کدوم بازی مهم برای ایران گلزنی کرده؟