جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ایران در دل تل آویو هم نفوذی دارد

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 190440
خانه ملت نوشت:


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سیستم اطلاعات کشور را بسیار مجهز و هوشمند خواند و تاکید کرد: امروز ایران در دل تل آویو هم مهره های نفوذی دارد که به موقع رسالت خود را به انجام خواهند رساند.
"محمدکریم عابدی" ‌با بیان این که هوشیاری و تیزبینی وزارت اطلاعات در تمامی حوزه­ها ناامنی فکری را برای اپوزیسیون و رژیم صهیونیستی به دنبال داشته است ،گفت: اقدام وزارت اطلاعات در نفوذ به مجموعه اپوزیسیون خارج از کشور بخشی دیگر از توانمندی­های وزارت اطلاعات ایران و سربازان گمنام امام زمان است.
نماینده طبس، فردوس، ‌سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این­که سیستم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، همواره اقدامات موثری در حفظ و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است،افزود: سیستم اطلاعات کشور از ابتدای انقلاب تاکنون با در اختیار داشتن نیروهای اطلاعاتی قوی و بکارگیری ترفندهای مختلف در جای جای دنیا توانسته منافع کشور را حفظ کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *