پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱۵
۴

دختری که خشم صهیونیست‏‌ها را برانگیخت +عکس

شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۲۱
کد مطلب: 300447
«سعدیه سیف الدین» 21 ساله با کسب 25 رأی موافق توانست هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا شود که با عصبانیت شدید اعضای یهودی دانشگاه روبرو شد.
دختری که خشم صهیونیست‏‌ها را برانگیخت +عکس
به گزارش جهان به نقل از ابنا ، اخیرا انتخابات هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا برگزار شد که برای نخستین بار یک دختر مسلمان با اکثریت آرا موفق به عضویت در هیأت مدیره شد.

«سعدیه سیف الدین» ۲۱ ساله با کسب ۲۵ رأی موافق توانست عضو هیأت مدیره این دانشگاه شود که با عصبانیت شدید اعضای یهودی دانشگاه روبرو شد.
 

براساس این گزارش، دانشگاه کالیفرنیا با دارا بودن ۲۲۲ هزار دانشجو با شرکت های رژیم صهیونیستی ارتباط دارد که به گفته مسئولان آن انتخاب یک دختر مسلمان ناقض قوانین این رژیم است!
 

اعضای یهودی این دانشگاه با اعلام مخالفت خود، با تاکید بر اینکه این انتخاب حقوق بشر اسرائیل در منطقه را نقض می کند اعلام کردند امکان محرومیت مالی این دانشگاه از سوی شرکت های اسرائیلی وجود دارد.

هچنین كمیته‌ای صهیونیستی موسوم به "سیمون ویزنتال" كه از سال ۱۹۱۳ در آمریكا تاسیس شده است، با انتقاد شدید این انتخاب نسبت به عواقب آن ابراز نگرانی کرده است.
 

این كمیته كه هدف اصلی آن زنده نگه داشتن هولوكاست در یاد مردم آمریكاست، نسبت به عواقب این انتخاب هشدار داد.

هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا ۲۶ عضو دارد و سعدیه سیف الدین به مدت یک سال به عضویت این هیأت درآمده است.

سعدیه در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خوشحالی از این انتخاب اظهار کرد: تلاش خواهد کرد در آینده تحول بزرگی در سیستم آموزشی دانشگاه ایجاد کرده تا افراد بیشتری از اقوام مختلف برای تحصیل جذب دانشگاه شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت به این دختر محجبه که توانست به این موفقیت دست یابد.
کسی که در قلب فساد ایمانش را حفظ می کند یقینا خدا نیز او را یاری می رساند
من
به خیلی ها به به وچهچه میگفتین شما....شب درازست وقلندر...............
Iran, Islamic Republic of
واقعا اونايي كه منفي دادن مشكل دارند
United States
زود نباید قضاوت کرد!
رای آوردن از سیستم یهود به این سادگی ها نیست!؟!
تجربه اردوغانو مرسی و... فراموش نشه