جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

پاسخ کی‌روش به قلعه‌نویی

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 340948
سرمربی تیم ملی در واکنش به پیشنهاد مناظره سرمربی استقلال گفت: آمادگی این را ندارم که زمان خود را برای شخصی که علاقه‌ای به تماشای بازی‌های تیم ملی کشورش ندارد تلف کنم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش در واکنش به درخواست امیر قلعه‌نویی برای مناظره با وی در برنامه ورزشی ۹۰ گفت: آمادگی این را ندارم که زمان خود را برای شخصی که علاقه‌ای به تماشای بازی‌های تیم ملی کشورش ندارد تلف کنم. (اشاره کی‌روش به دیدار ایران مقابل کره‌جنوبی است که قلعه‌نویی عنوان کرده بود آن بازی را ندیده است.)

وی افزود: زمان من بیش از حد محدود است و تمام زمان خود را صرف کسانی می‌کنم که تعهد کامل برای موفقیت تیم ملی دارند که همان ۸۰ میلیون هوادار واقعی فوتبال ملی ایران هستند.

انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
نه که این جناب وقتش رو شش دونگ صرف تیم ملی می‌کنه!! سرش رو می‌گیری دمبش ته پرتقاله، دمبش رو می‌گیری سرش توی پرتقاله! برای فرار از مسئولیت هم زبونش دراز و با تکبر و پررویی اینجور مزخرفات رو سر هم می‌کنه.
مجتبی
United States
خدایا تحقیر تا به کجا؟......