پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۹

حمله جریان انحرافی به هیئت حاج سعید حدادیان با گاز اشک آور

جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 166249
تلاش عده اي از افراد ناشناس در حمايت از جريان انحرافي، با سوئ استفاده از زمان پخش نذری يك مراسم مذهبي ناکام ماند.

به گزارش جهان، در اين مراسم مذهبي كه حاج سعيد حداديان به دعوت هيات امناي علی بن ابیطالب (ع)واقع در خيابان آذربايجان مشغول روضه خواني بود، عده اي از افراد با تلاش برای سوئ استفاده و به تشنج كشاندن مراسم، با استفاده از گاز اشك آور ‌به برخي از افراد حاضر در مسجد حمله كردند.

بنابر گزارش خبرنگار فردا، يكي از افراد حاضر در مسجد هنگام مداحي حداديان با بي احترامي به برخي شخصيت هاي كشوري، وي را بخاطر اظهاراتش درباره جريان انحرافي مورد خطاب و سرزنش قرار داد.

در اين هنگام حداديان، ضمن آرام كردن وي و كنترل فضاي مراسم، ادامه مجلس را انجام و به پايان رساند.

اما در پايان مراسم عده اي كه ظاهرا سازمان دهي شده بودند و تعداد آنها حدود ۸ نفر بود، با ايجاد تشنج چند دقیقه ای در مسجد، اقدام به استفاده از گاز اشك آور در مسجد نمودند.

توضیحات تکمیلی حاکی از این است که همزمانی این جریان با شروع توزیع نذری بین مردم که مشغول خروج از مسجد بوده اند باعث شد تا بازگشت آرامش بعد از دقایقی توسط انتظامات مراسم میسر شود و این عده نیز از بعد از دعای آخر مراسم از مسجد خارج شوند.

گفتنی است تلاش اطرافیان سعید حدادیان و سایر مردم حاضر در مراسم در آرامش بخشی به صحنه باعث شد تا پس از دقایقی همه حضار از مسجد خارج شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقاي مشايي اومده تا تيشه بزنه به ريشه هيئت ها
و بچه مذهبي ها رو بياره تو درگيري مراقب باشيد بر اساس دينتان اقدام كنيد در اين مورد مقاله بنويسيد و بين هيئت ها روشنگري كنيد
Iran, Islamic Republic of
بنده به دکتر احمدی نژاد رای دادم و پشیمان هم نیستم چون از به قدرت رسیدن یکی از آن دو نفر فتنه گر که هم دین فروش بودند و هم وطن فروش بیزار بودم و فقط خدا میداند که اگر امروز بر سر کار بودند چه بر سر دین و کشور می‌آمد.
همیشه با خودم میگفتم واقعا در قضیه فتنه سبز مگر چقدر ابهام وجود داشت که برخی لغزیدند؟ به نظرم ماجرا خیلی شفاف بود. البته برخی لغزش ها در تشخیص نبود بلکه در اقدام بعد از تشخیص بود، مثلا آنهایی که فتنه را فهمیدند و سکوت کردند و یا آنهایی که همیشه دوست دارند نقش پدری و رهبری را ایفا کنند-مگه مملکت چندتا رهبر و پدر میخواد؟!- البته شاید هم بخاطر گذر زمان است که اینگونه فکر میکنم، کسی چه می داند؟!…

اما حالا این فتنه جدید که بوسیله جریان انحرافی شکل گرفته بنظرم خیلی غبار آلوده‌تر و مبهم تر از فتنه سبز است. البته اگر بتوان اسم این جریان را جریان انحرافی گذاشت، در صورتی میتوان به جریانی که مشایی سرکرده آن است انحرافی گفت که در ابتدای راه سالم بوده باشند. مثلا اگر این جریان از ابتدا عمداً بدنبال تزلزل در کشور بوده خب دیگر نمیتوان اسمش را انحرافی گذاشت چون از اول در صراط مستقیم نبوده که حالا بخواهد منحرف شده باشد!!! لذا در آن صورت اسم”نفاق” بیشتر برازنده این جریان خواهد بود.

کسی را به یاد ندارم و به گمانم حتی گوگل هم که حالا از همه چیزمان خبردار است نمونه ای نخواهد یافت که شخص و یا جریانی در مقابل علمای راستین و عامل بایستد و عاقبت بخیر شود و یا حتی پیروزی ظاهری بدست آورد..

ببینید رفقا ما نباید اشتباهی که نسل گذشته در سال ۷۵ درمقابل خاتمی مرتکب شدند را تکرار کنیم اما من حساب علامه مصباح را از خیلی از عزیزان و علمای دیگر جدا میدانم و نوع تقابل ایشان با این فرقه نشان از عمق فتنه دارد.

همان زمانی که مشایی در جلسه ایرانیان مقیم خارج آن حرفهای انحرافی را زد به سهم خود نقدش را نوشتم(اینــــــــــجا) و بنظرم کار سختی هم نبود اما وقتی کسی مثل ایت الله مصباح اینگونه شفاف موضع بگیرد بنظرم برخی که شاید حریت جوانانی مثل من را هم نداشته باشند و به هزار دلیل خودساخته موضع روشنی مقابل مشایی نمیگیرند حجت برشان تمام است و نباید کار را بجایی برسانند که بازهم ندای “این عمار” از امـام شنیده شود…

پاورقی:

به کوری چشم گویانیوز، جرس و بالاترین و همه دنباله های داخلی شان ما امروزه بیش از هر زمان دیگری به اصولگرا بودن و ولایتمدار بودن خودمان افتخار میکنیم و یک تار موی احمدی نژاد(با همه نقدهایی که بر وی وارد میدانیم) را به ادم هایی همچون موسوی و کروبی نمیدهیم.
Iran, Islamic Republic of
حداديان بي ادب و بي تربيت است ايشان لياقت مداح بودن را ندارد حتمأ
امام خامنه اي هم ناراحت شدن
Iran, Islamic Republic of
چقدر مظلومه این حاج سعید
Iran, Islamic Republic of
كار اونها بسيار زشت بوده ولي حاج سعيد هم كمي در او كليپ صوتي زياده روي كرد
این نکته فراموش نشود که حدادیان به رئیس جمهور توهین کرده نه به جریان انحرافی/خودزنی دیگر قدیمی شده است
Iran, Islamic Republic of
به مسولین محترم بگویید آنقدر با جریان انحراف مدارا کنید تا بلوایی همچون فتنه 88بوجود بیاورند آنوقت نتوانید عواقب ناشی از آن را بدون هزینه هنگفت جمع کنید.
Iran, Islamic Republic of
نه بابا باور نکنید مگر گاز اشک آور نخود لوبیا است آن هم از نوع کوپنیش که دست هر کس و نا کسی پیدا شود.
Iran, Islamic Republic of
اين شيوه ها قديمي شده و با اين كارها نمي توان بي افتضاح ايجاد شده توسط حاج سعيد را جمع كرد
United Kingdom
بااین فایل صوتی که ازجناب حدادیان پخش شده واقعابرای این شخص متاسفم که به شخص دوم مملکت این چنین توهین میکندوآقای احمدی نژاداصلابرای دفاع ازخودشان هیچ اقدامی انجام نمیدهنددرصورتی که طبق قانون اساسی توهین به شخصیت های کشوری ولشگری جرم وحتی زندان پیش بینی شده است
تاسف بیشتراینکه این حرف های بسیارزشت درجلسه هیئت که مااعتقادداریم که اهل‌بیت(ع) حضور پیدا میکنند زده شده
واقعامتاسفم
یعنی این قدر بی کارند که بیایند در مجلس اهل بیت(ع) و آتش اختلاف بیاندازند.

یک خورده تحلیل داشته باشید!

شما سرتان را به فرعیات گرم کرده اید و از فتنه بزرگتر غافل شده اید.
Sweden
جریان انحرافی به گاز اشک آور هم دسترسی دارد؟
فقط خدا می‌داند در این مملکت چه خبر است و بس!
United States
کاش شناسايی می شدند تا معلوم شود سرشان در آخور کيست؟
این هم از الطاف الهی است که خداوند چهره واقعی این دنیا طلبان منحرف را برای مردم روشن ساخت وگرنه معلوم نبود در آینده و با لباس دینداری چه صدماتی به آرمانهای انقلاب می‌زدند.
ضمن اینکه باید ریشه انحراف را خیلی زود خشکاند و نباید به آن اجازه ریشه دواندن داد.
اینها کی هستند که به این راحتی حمله میکنند؟
Iran, Islamic Republic of
شاید كار سبز هاست براي تفرقه افكني ...
ما از مخالفان جریان انحرافی هستیم ولی صحبتهای حدادیان بسیار زشت بود ودر حد یک انسان مومن نبود باید با ایشان برخورد شود تا هر کسی به خود اجازه ندهد هر حرفی دلش خواست بزند.
حالا اون 8 نفر را گرفتن یا بازی دوباره ای برای قطور کردن پرونده و تخریب این جریانی است که شما از آن به عنوان جریان انحرافی یاد می کنید؟
اگر راست می گید هویت این 8 نفر فاش شود.
پیامبر اسلام(ص) می فرمایند: بدترین مردم کسی است که آخرت خود را به دنیای خویش بفروشد و بدتر از او کسی است که آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران از دست بدهد و تباه کند (سخنان 14 معصوم جلد 4 صفحه 108)
مواظب باشید آخرت خود را به خاطر برخی سیاسیون بی تقوا از دست ندهید.