پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

سامانه‌ای پیامکی برای‌پاسخگویی به مشمولان

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 383545
معاون اجتماعی ناجا با اعلام آغاز هفته ناجا از ۱۴ مهرماه با شعار پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار برنامه‌های هفته ناجا را تشریح کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا با اعلام آغاز هفته ناجا از روز دوشنبه ۱۴ مهر اظهار داشت: در این روز با صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی استان‌ها برنامه هفته ناجا رسما آغاز می‌شود که در تهران نیز این برنامه در ستاد فرماندهی با حضور سردار احمدی مقدم آغاز خواهد شد.

معاون اجتماعی ناجا در مورد شعار هفته ناجا که «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار» است، گفت: تلاش جهادی برگرفته از شعار سال است، اما در قسمت کارآمدی مقبولیت و منزلت اجتماعی پلیس مدنظر است.

وی به اقتدار پلیس پرداخت و گفت:‌اقتدار نرم توسط پلیس ایران ارائه شده و معنای آن یعنی آنکه ابزار و زور و قدرت در خدمت عقلانیت و فکر و اندیشه باشد.

منتظرالمهدی روزشمار هفته ناجا را اینگونه اعلام کرد:

دوشنبه ۱۴ مهرماه: اقتدار، توانمندی و قانون‌مداری

سه شنبه ۱۵ مهرماه: خدمتگذاری، پاسخگویی و کرامت انسانی

چهارشنبه ۱۶ مهرماه: دانش بنیادی، حرفه‌گرایی و روزآمدی

پنجشنبه ۱۷ مهرماه: تلاش جهادی، ایثارگری، تعالی فردی و سازمانی

جمعه ۱۸ مهرماه: ولایتمداری، حاکمیت ارزش‌های اسلامی و جامعه اسلامی

شنبه ۱۹ مهرماه: اعتماد عمومی، مشارکت مردمی و انضباط اجتماعی

یکشنبه ۱۰ مهرماه: آموزش همگانی، پیش‌بینی و پیشگیری اجتماعی

معاون اجتماعی ناجا از برنامه‌های مهم هفته ناجا را تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل،‌ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، شرکت در نماز جمعه، برگزاری دعای ندبه در ستاد فرماندهی یگان ویژه، برپایی دعای کمیل در دانشگاه امین، برپایی نمایشگاه فضای مجازی و برگزاری مسابقات ورزشی، کوهپیمایی، پیاده‌روی خانوادگی و قویترین مردان پلیس عنوان کرد.

وی به دیگر برنامه‌های هفته ناجا اشاره کرد و گفت: ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در کلیه مراکز بهداشتی ناجا، اهدای خون توسط کارکنان ناجا،‌برگزاری نشست مرزبانان و مرزنشینان در مرز و راه‌اندازی شهرک ترافیک توسط پلیس راهور و اجرای تئاتر درمانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌ها است.

منتظرالمهدی به ملاقات حضوری مسئولین ناجا با مردم اشاره داشت و تصریح کرد:‌ در روز دوشنبه سردار احمدی‌مقدم در سامانه ۱۹۷ حضور خواهند داشت و به طور مستقیم با مردم درباره مشکلاتشان به صحبت خواهند نشست.

وی افتتاح سامانه ۱۶۵ «صدای پزشک»، رونمایی از تمبر یادبود شهدای ناجا، برپایی یادواره شهدا و جشنواره قرآنی،‌ تجلیل از حافظان قرآنی، گردهمایی پلیس افتخاری و نگهبانان محله و حضور کارشناسان انتظامی در مساجد و مراکز آموزشی را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری، رالی، مانور شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند، مسابقه موتورسواری پلیس مردم و مراسم تجلیل از شهروند قانونمند از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که در هفته ناجا ارائه خواهد شد.

سردار منتظرالمهدی ارائه خدمت انتظامی مضاعف مردم و افزایش ساعت کاری پلیس ۱۰+ تا ساعت ۱۷ را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: اولین مرحله المپیاد علمی کارکنان ناجا در روز یکشنبه اجرا خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی به غیر از آنهایی که دستور قضایی دارند، در این هفته تسهیلاتی ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: مشاوره پیامکی با شماره ۱۱۰۱۰۷۰۷۰ در مورد فضای مجازی در این هفته افتتاح می‌شود، همچنین سایت همیاران پلیس در فضای مجازی نیز راه‌اندازی می‌شود.

سردار منتظرالمهدی به حوزه نظام پزشکی پرداخت و گفت:‌ ۱۰ خدمت اینترنتی به آن اضافه می‌شود؛ تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ و سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ آخرین وضعیت مشمولان و دارندگان کارت‌های پایان خدمت را به مردم ارائه خواهد داد.

معاون اجتماعی ناجا گفت: تسهیل در بررسی صدور مجوز و همکاری با اتحادیه‌ها، فک پلمب و تصریح در خدمات انگشت‌نگاری از دیگر اقدامات هفته ناجا است.

این مقام ارشد انتظامی به حوزه رسانه پرداخت و گفت: ‌۱۲ سریال را در مؤسسه ناجی هنر شروع کردیم که ۵ سریال کلید خورده و ۲ سریال زخم و رهایی به ترتیب از روز شنبه در شبکه یک و روز دوشنبه در شبکه ۲ پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *