جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۵

پیشنهاد نظامی مقام آمریکایی برای امنیت اسرائیل پس از توافق

شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 433846
مشاور سابق رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد که با توجه به توافق هسته‌ای ایران، امنیت اسرائیل باید با مهمات و تسلیحات تخریب کننده پناهگاه زیرزمینی تقویت شود.
پیشنهاد نظامی مقام آمریکایی برای امنیت اسرائیل پس از توافق
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از وب‌سایت دیفنس نیوز نوشت، دنیس راس مشاور سابق باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا پس از توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی، خواستار آن شده است که واشنگتن بمب‌افکن‌های بی۵۲ را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد.

وی در ادامه افزود: برای داشتن یک گزینه نظامی معتبر، تنها این کافی نیست که بگوییم همه گزینه‌ها روی میز است. ما باید قاطع‌تر باشیم.

بمب‌افکن‌های بی۵۲ قادر به حمل بمبهای ۳۰هزار پوندی معادل ۱۵ تن برای تخریب پناهگاه‌های زیرزمینی است. کارشناسان نظامی بر این باورند که برای از بین بردن تأسیسات هسته‌ای ایران به این نوع بمبها نیاز است.

راس در ادامه گفت: تحویل این بمبها به اسرائیل موجب تقویت قدرت بازدارندگی و اعتبار بیشتر گزینه نظامی خواهد شد و ایران را ملزم به پایبندی به تعهداتی خواهد کرد که اخیراً حاصل شده است.

مشاور سابق دولت اوباما گفت: بازدارندگی مسئله بسیار مهمی است در هنگامی که ما به‌سوی اجرای توافقنامه حرکت می‌کنیم. رژیم صهیونیستی تاکنون به‌صورت علنی خواستار دریافت بمب‌افکن‌های بی۵۲ نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فرض محال که این هواپیماها اومدن و تاسیسات اتمی ایرانو هم زدن
وقتی بخوان برگردن دیگه کشوری وجود نداره که بخوان توش بشینن...
شیب ملایم
United States
قابل توجه غربگرایان ذوق زده ازتوافق!
me
اینا نمیدونم با این همه دک و پوز چی تو کلشونه...بچه دبستانی تو ایرانم میدونه از لحاظ استراتژیکی حمله به ایران محاله....یه تیر به طرف ایران شلیک بشه..تنگه هرمز بسته میشه...موشک های ایران آماده میشن.موشک های اسکاد تو لبنان و سوریه حیعا و ذکریا رو هدف قرار میدن.قیمت نفت میره بالای 250 تا.
هنوز جوهر بیانیه خشک نشده، شروع کردند به چنگ و دندان نشان دادن.
آن وقت می گویند باید تا 8 سال گسترش فعالیت موشکی را متوقف کنید !!!!
ما هم قویتر میشویم انشالله
در پناه مهدی فاطمه سلام الله علیه
با وجود امریکا واسرائیل