شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

تشییع پیکر همسر آیت‌الله جنتی در اصفهان

جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 414540
مراسم تشییع پیکر همسر آیت‌الله جنتی عصر امروز با حضور دبیر شورای نگهبان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی در اصفهان برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از اصفهان، مراسم تشییع پیکر همسر آیت‌الله جنتی عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای نگهبان و برخی از مسئولان کشور و استان اصفهان در امام‌زاده لادان اصفهان برگزار شد.

مراسم تشییع از مقابل مسجد شهید مطهری تا مسجد حبیب ابن مظاهر در خیابان اشرفی اصفهانی انجام شد.

پس از تشییع مراسم در اصفهان پیکر این بانوی مکرمه به تهران اعزام شده و فردا ساعت ۱۰ صبح مقابل شورای نگهبان تا میدان قدس تشییع و در بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

مراسم گرامیداشت همسر آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و مادر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در تهران در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می‌شود.

در اصفهان نیز مراسم گرامیداشت همسر آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و مادر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود.

نماز میت همسر آیت‌الله جنتی به امامت آیت‌الله ناصری اقامه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از شورای نگهبان تا میدان قدس؟!!!!!!!!