پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

دایی باز هم "رییس مافیا" شد!

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 337843
تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که علی فتح‌الله‌زاده در محل تمرین حاضر و مانع شعار هواداران علیه رویانیان و علی دایی شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تمرین امروز استقلال ساعت ۱۵ در کمپ ناصر حجازی آغاز شد. فتح‌الله‌زاده پس از ورود، بازیکنان استقلال را در میانه میدان جمع و برای دقایقی با آنها صحبت کرد. او از بازیکنان خواست بدون توجه به حواشی و با تمام قدرت‌ در داربی بازی کنند.

هواداران استقلال روز پرکاری را سپری کردند. آنها اکثر بازیکنان استقلال را مورد تشویق قرار دادند و البته دایی بار دیگر در شعارهایشان رییس مافیا شد. همچنین علیه شیرینی و رویانیان هم شعارهایی سر داده شد؛ هرچند که علی فتح‌الله‌زاده با حضور در میان تماشاگران از آنها خواست علیه تیم رقیب شعار ندهند تا به نوعی مانع از شعار علیه دایی و رویانیان شود.

از حاضران شاخص تمرین امروز استقلال نظری جویباری، رضا حسن‌زاده، ایرج دانایی‌فر، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی بودند. هواداران، نظری جویباری و رضا حسن‌زاده را تشویق کردند.

۲۰ دقیقه نخست تمرین امروز استقلال را دویدن به دور زمین و نرمش تشکیل داد و در ادامه آبی‌پوشان در قالب سه گروه به بازی آقاوسط مشغول شدند. با گذشت ۴۵ دقیقه از تمرین استقلال مرور حرکات تاکتیکی که شامل انتقال سریع توپ از دفاع به حمله و گل‌زنی بود در دستور کار قرار گرفت. قلعه‌نویی شخصا بر این تمرین نظارت داشت و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. او در صحنه‌هایی محمد قاضی را به دلیل شوت‌های خوبش مورد تشویق قرار داد.

پیش از آغاز این بخش از تمرین هواداران استقلال به دستور قلعه‌نویی محل تمرین را ترک کردند.

بخش پایانی تمرین امروز استقلال را که حدود ۲۰ دقیقه زمان برد، ارسال از جناحین و ضربات سر تشکیل داد که بار دیگر قلعه‌نویی نظارت کاملی بر این تمرین داشت. نکات زیادی را به بازیکنان در حین ضربه سر و جاگیری گوشزد می‌کرد.

تمرین امروز آبی‌پوشان ساعت ۱۶:۳۰ به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *