پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۵

گفتند رویانیان احمدی‌نژادی است برکنار شدم!

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 418140
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی گفت: به من گفتند رویانیان احمدی‌نژادی است و به این دلیل برکنارم کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حمیدرضا مهرعلی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی درباره برکناری از ریاست این فدراسیون اظهار داشت: عقل تمام مجامع دکتر گودرزی است و ایشان مرا برکنار کردند.

وی گفت: وزیر به من گفت چرا رویانیان را در این سمت انتخاب کردی و به عنوان مشاور خود قرار دادی! وزیر گفت که رویانیان احمدی‌نژادی است و نباید در این فدراسیون کار می‌کرد.

وی گفت: باید بگویم مگر خود آقای گودرزی در زمان احمدی‌نژاد ۲۰ سال رئیس دانشکده نبود! پس چطور به من می‌گوید یک فردی که دلسوز کشور بوده، ایثارگر بوده و سردار مملکت است او را از فرصت خدمتگزاری به کشور بازدارم.

مهرعلی ادامه داد: من رویانیان را در حوزه حمل و نقل به عنوان مشاور عالی برگزیدم نه در حوزه تخصصی ورزش. ایشان مدت‌ها در راهنمایی، رانندگی و ناجا خدمات گسترده‌ای داشته است و از تجربیات بالایی بهره برده‌اند. من باید بگویم متاسفم به خاطر ورزشی که با بی‌تدبیری در دولت تدبیر و امید مواجه شده است.

رویانیان در رابطه با اینکه برنامه‌های فدراسیون در رالی بین‌المللی خاورمیانه چه خواهد شد عنوان کرد: دیگر کاری نمی‌توان کرد. آقایان بروند رالی خاورمیانه را برگزار کنند. من در دوران حضورم ۱۰ برابر بودجه‌ای که وزارت ورزش به ما اختصاص داده بود هزینه کردم و درآمدزایی داشتم و حتی در اردیبهشت ماه سال ۹۳ در حسابرسی مالی نیز فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی مقام اول را به دست آورد.

مهرعلی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر می‌تواند ایشان را به این صورت برکنار کند گفت: پس چنین اجازه‌ای دارند. البته من هم در مجامع جهانی اعلام خواهم کرد که مرا یک دفعه برکنار کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Estonia
آقایون تدبیر به ورزش هم نگاه سیاسی دارن!
Estonia
آقایون تدبیر به ورزش هم نگاه سیاسی دارن!
ای کاش وزیر ورزش خودش و تمامی عواملش به اندازه نصف اقای رویانیان صادقانه و با دل و جون به کشور خدمت میکرد بعد این حرف و میزدند.
این اقای وزیر و عواملش از ادمهایی مثل اقای سیاسی حمایت میکنند که میره اونور اب با وطن فروشها فالوده میخوره.
منطق اعتدال همینه!!
اونا دنبال تخصص که نیستند دنبال سیاسی کاری...
170
خداروهزارمرتبه شکر که رویانیان نیست.