جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
عضو ارشد فراکسیون رهروان مجلس:

"حامیان‌روحانی با طيف‌لاریجانی ائتلاف نم‍ی‌كنند"

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 419941
عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به اظهارات عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که گفته بود طیف روحانی برای انتخابات مجلس دهم با طیف لاریجانی ائتلاف می‌کند واکنش نشان داد و گفت که این ائتلاف هیچ‌گاه صورت نخواهد گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مدعی است طیف روحانی بنا دارد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با طیف لاریجانی ائلاف کند ولی تاکید دارد اگر این چرخش از سوی جریان دولت به سمت معتدلان اصولگرا صورت گیرد، اصلاح‌طلبان دیگر روحانی را نخواهند پذیرفت.

نادر قاضی‌پور عضو ارشد فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که گفته بود طیف روحانی برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با طیف لاریجانی ائتلاف خواهد کرد، اظهار داشت: مگر چنین چیزی می‌تواند ممکن باشد؟

وی افزود: آقای لاریجانی و حامیان ایشان در فراکسیون رهروان ولایت اصولگرا هستند چگونه ممکن است ما با طیف روحانی که خود را بیشتر با اصلاح‌طلبان منطبق کرده است ائتلاف کنیم.

قاضی‌پور با تاکید بر اینکه مخالف هرگونه ائتلاف با طیفی به غیر از اصولگرایان هستیم، گفت: ائتلاف بین طیف لاریجانی و روحانی برای انتخابات مجلس دهم با توجه به شناختی که بنده از دوستان دارم غیر ممکن خواهد بود.

به گزارش فارس، نادر قاضی پور از اعضای ارشد فراکسیون رهروان ولایت در حالی تاکید دارد که ائتلاف طیف لاریجانی با روحانی غیر ممکن خواهد بود که صفر نعیمی‌رز سخنگوی این فراکسیون به فارس گفته است که فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نه تنها برای دهمین دوره انتخابات مجلس بلکه در هر عرصه دیگری در کنار دولت اعتدال خواهد بود.
https://jahannews.com/vdcfj1djyw6dy1a.igiw.html
jahannews.com/vdcfj1djyw6dy1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *