جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

محسن رضایی:سردار همدانی باکری دوم بود

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 449047
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه من سردار همدانی را مهدی باکری دوم می‌دانستم، گفت: سردار همدانی در تمام عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت و هیچ عملیاتی نبود که ایشان غایب باشد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در حاشیه حضور در منزل سردار شهید حسین همدانی برای ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید عرصه مقاومت، اظهار داشت: سردار همدانی از فرماندهان بسیار قدیمی، پرکار و در سطح شهید مهدی باکری بود.

 وی با بیان اینکه من سردار همدانی را مهدی باکری دوم می‌دانستم، گفت: ایشان در تمام عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت و هیچ عملیاتی نبود که ایشان غایب باشد.

سرلشکر رضایی صداقت، عقلانیت و اعتقاد را از ویژگی‌های سردار شهیدحسین همدانی عنوان و تصریح کرد: روحیات و ارزش‌های انقلاب تا دو هفته پیش که بنده با سردار همدانی جلسه داشتم در سیمای ایشان موج می‌زد. این سردار شهید خدمات بسیار زیادی به انقلاب اسلامی و ملت ایران داشته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره خدمات سردار شهید همدانی در خط مقاومت نیز گفت: جبهه مقاومت ایشان در سوریه سازماندهی کردند به گونه‌ای که دشمنان تا نزدیک حرم حضرت زینب(س) رسیدند اما سردار همدانی حرم حضرت زینب(س) را حفظ کرد و دشمن را ده‌ها کیلومتر از حرم دور کرد و در حقیقت مثل حضرت ابوالفضل پاسدار حرم زینب کبری(س) شدند و توانستند این افتخار را برای جمهوری اسلامی ثبت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *