چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

اتحاد شیعه و سنی در برنامه "از آسمان"

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 419149
این هفته سوژه‌ای به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود که اتحاد شیعه و اهل سنت را به تصویر کشیده است.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی از آسمان، این هفته سوژه‌ای به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود که اتحاد شیعه و اهل سنت را به تصویر کشیده است.

در این گزارش آمده است: در شهریور ماه سال گذشته، ۷۰ نفر از اشرار جنوب شرق، با انواع سلاح‌های سبک و نیمه‌سنگین، به پاسگاه ۱۷۱ جنوب شرق واقع در سراوان حمله کردند. در این پاسگاه که تنها ۴۰ نفر در آن حضور داشتند، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۴:۳۰ دقیقه بامداد دفاعی جانانه صورت می‌گیرد که با این حجم آتش دشمن، ستودنی است.

این گزارش می‌افزاید: اشرار مسلح در ابتدای حمله برجک مستقر در پاسگاه را نابود می‌کنند و یک ماشین حاوی ۶۰۰کیلو مواد منفجره به داخل پاسگاه روانه می‌کنند.

در این گزارش، ضمن اشاره به مصاحبه با سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران آمده است: مقاومت برادران شیعه و سنی در این پاسگاه، موجب می‌شود که ۳۰ تن از اشرار به هلاکت برسند و شهید یار محمد درزاده نیز در این حمله به شهادت رسید.

عوامل این قسمت از برنامه از آسمان که جمعه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو پخش می‌شود، عبارتند از: امیر خورشیدی فرد (تهیه کننده و کارگردان)، جعفر اکبری (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی (دستیارتصویربردار)، سعید سلیمانی (تدوین)، نادرگوهرسودی (گوینده)، حمیدبناء (نویسنده) و عباس خورشیدی (روابط عمومی).
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
ممنون. ان شاالله خدا همه را عاقبت بخیر کند و شهید شویم.