جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

حمایت معاون وزیر ورزش از احسان حدادی

پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 442440
معاون امور قهرمانی وزارت ورزش حمایت همه جانبه خود را از احسان حدادی اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، نصرالله سجادی از حمایت کامل خود و وزارت ورزش و جوانان از احسان حدادی خبر داد و اعلام کرد که هرگونه حمایت لازم را از این دوومیدانی‌کار که سابقه نایب قهرمانی المپیک

را در کارنامه دارد، انجام می‌دهد.

معاون امور قهرمانی وزارت ورزش همچنین از دیدار خود با حدادی خبر داد و گفت: هر زمانی که احسان حدادی به ایران بیاید، حتما دیداری با او خواهم داشت و درباره شرایط موجود صحبت خواهم کرد.

سجادی همچنین در تماسی تلفنی با احسان حدادی به وی اطمینان داد وزارت ورزش در کنار او و قهرمانان ملی خواهد بود. سجادی به حدادی گفت: شما قهرمان ارزنده ایران هستی و روزهای سخت برای هر قهرمانی وجود دارد ولی وزارت ورزش در کنار قهرمانان است و هرگونه حمایتی را که لازم باشد از شما خواهد کرد.

در ادامه احسان حدادی با تشکر از وزیر و دکتر سجادی افزود: امیدوارم بتوانم به زودی به شرایط مطلوب بازگردم.

نایب قهرمان المپیک لندن قرار است بعد از بازگشت از آلمان با دکتر سجادی دیدار کند.

احسان حدادی در مسابقه‌های قهرمانی جهان که در چین برگزار شد نتیجه خوبی را کسب نکرد و انتقادات زیادی نسبت به عملکردش صورت گرفت اما در میان این انتقادها کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند که همچنان حمایت خود را از نایب قهرمان المپیک لندن انجام خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *