سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
رحمانی فضلی:

رفتارافراد درآینده متاثراز فضای مجازی است

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 432144
وزیر کشور با مهم خواندن موضوع آسیب شناسی جدی در حوزه اجتماعی گفت : رفتار اجتماعی افراد در آینده متاثر از فضای مجازی است و رصد تغییرات اجتماعی در این حوزه می تواند برنامه ریزان را در پیشبرد امور کمک کند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی امور عمومی ، سیاست داخلی و ارتقای سرمایه اجتماعی در وزارت کشور با اشاره به سیاست‌های برنامه ششم توسعه کشور گفت: وظایف دستگاه‌ها در حوزه اجرایی تعاملی است و مباحث با هم مرتبطند و در برنامه‌‌ریزی‌ها ارتباط بین بخشی باید دیده شود .

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع و امکانات تعیین اولویت‌ها بسیار مهم است و لازم است در برنامه ریزی‌ها توازن منطقه‌ای در همه حوزه‌ها دیده شود زیرا توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات و فرصتها رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت و به توسعه پایدار می‌انجامد.

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت دو موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و حفظ و صیانت از خانواده گفت: اگر بتوانیم در برنامه ریزی های خود در زمینه بهبود وضعیت سبک زندگی و صیانت از ارکان خانواده اثرگذار باشیم به وظایف خود به درستی عمل کرده ایم .

رحمانی فضلی با مهم خواندن موضوع آسیب شناسی جدی در حوزه اجتماعی گفت : رفتار اجتماعی افراد در آینده متاثر از فضای مجازی است و رصد تغییرات اجتماعی در این حوزه می تواند برنامه ریزان را در پیشبرد امور کمک کند .

وزیر کشور با اشاره به محدودیت امکانات و منابع گفت: اولویت بندی موضوعات مهم در برنامه‌ریزی ها می‌تواند موتور محرکه همه بخشها باشد.

در این جلسه فروزان مهر معاون وزیر کشور در امور هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای به تشریح اصول کلی نظام‌نامه شورای برنامه ریزی امور عمومی ، سیاست داخلی و ارتقای سرمایه اجتماعی پرداخت و اعضای جلسه به اصلاح برخی از موارد آن پرداختند.

در این جلسه مقیمی معاون سیاسی و میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی و همچنین هاشمی استاندار تهران حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *