پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

بیانیه ائتلاف فراگیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت درباره انتخابات

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 292140
ائتلاف فراگیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در بیانیه ای بااشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ملت ایران را به شرکت دراین انتخابات فراخواند.
به گزارش جهان، در بیانیه ائتلاف فراگیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت آمده است:
 
ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران
 
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تبلور مشارکت همه جانبه شما مردم عزیز در تعیین  سرنوشت خود و تجلی حضور آگاهانه شما ملت بزرگوار در صحنه فعالیت های اجتماعی و لبیک پرطنین و انقلابی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خلق حماسه سیاسی است.
 
ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در راستای این امر و با هدف حفظ انسجام بین نیروهای اصولگرا و پرهیز از تفرقه و تشتت، فهرستی از افراد انقلابی، با تجربه و کارآمد را برای این انتخابات ارائه نموده است که شخصیت های سیاسی و فرهنگی و مذهبی بسیاری از جمله حجج اسلام ابوترابی، طائب، پناهیان، سلیمی، سید مرتضی حسینی، حائری زاده و آقایان حداد عادل، کوثری، نجابت ، نادران، زاکانی ، رحماندوست، خسروی وفا، بذرپاش، آهنگران و ... از آن حمایت نموده اند.
 
اکنون و در یکی از مهمترین برهه های تاریخ انقلاب اسلامی و در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، شایسته است که با شرکت گسترده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گامی موثر در جهت حل مشکلات اجتماعی شهر و روستا برداشته و به خلق حماسه سیاسی کمک نمائیم.
 
خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با دعوت از همه مردم عزیز ایران به شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری  و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخاب افراد این فهرست که اشتراک فراوانی را با طیف های مختلف اصولگرایی از جمله جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ، جبهه پایداری، جبهه حماسه سازان، جبهه جانبازان انقلاب اسلامی، آبادگران ایران اسلامی، حامیان آقای دکتر قالیباف و ... دارا می باشد از ملت بزرگ ایران می خواهد تا آرمان وحدت و همبستگی نیروهای ارزشی را در خدمت بی منت و موثر در جهت آبادانی و پیشرفت شهرها و روستاها به منصه ظهور رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *