جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

بازگشت بزرگان نفتی به نفت

شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 171874
خبر:شنیده می شود این روزها علی آبادی به شدت در تلاش است تا مدیران با سابقه نفتی را که طی این سال ها به دلایل مختلف از نفت خارج شده اند را به بدنه این وزارتخانه بازگرداند.


برهمین اساس ظاهرا قرار است در این هفته در وزارت نفت جلسه ای با حضور نعمت زاده مدیرعامل اسبق شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی،اکبر ترکان معاون سابق امور برنامه ریزی وزیر نفت، نژادحسینیان معاون اسبق امور بین الملل وزارت نفت،زنگنه وزیر نفت دولت هشتم و ... برگزار شود .براساس شنیده ها علی آبادی در تلاش است تا با بکارگیری تجربیات این افراد وضعیت نفت را سروسامانی جدید دهد.

این در حالی است که کارشناسان تاکید دارند حضور علی آبادی در نفت به منظور برگرداندن متخصصین نفتی صورت گرفته است. درهمین راستا نیر امروز رئیس جمهور مصوبه شورای عالی اداری درباره نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای را برای اجرا به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه آمده است: شورای عالی اداری بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و در اجرای ماده ۵۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستورالعمل اجرایی شرایط عمومی شایستگی‌های عمومی و تخصصی و نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای را تصویب کرده است.

براین اساس پیش بینی می شود طی روزهای آینده تغییروتحولات عمده ای در نفت صورت بگیرد.

شنیده دیگری هم وجود دارد. آنهم معرفی علی آبادی به عنوان نامزد پیشنهادی نفت طی روزهای آینده به مجلس است که باید دید واکنش مجلس در این خصوص چه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر اين آقايان داراي تجربه هستند پس چرا كنار گذاشته شدند.