پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۶

فیلم/ضربه فنی ۲۵ ثانیه‌ای جودوکار ایرانی

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 381673
جواد محجوب که در وزن 100-کیلوگرم موفق شده بود در دو مبارزه اولش از سد حریفانی از میانمار و ترکمنستان بگذرد در مقابل "ماکسیم راکوف" قزاقستانی در ظرف ۲۵ ثانیه شکست خورد تا امیدهای جودو در این وزن نیز برباد رود. پیش از او نیز محمدجمالی مبارزه خود را به حریف ژاپنی واگذار کرده بود.
فیلم/ضربه فنی ۲۵ ثانیه‌ای جودوکار ایرانی

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بعد از فوتبال؛‌ جودو رو هم بايد تعطيل كرد و پولي كه خرجش ميشه رو داد به تيراندازي و شنا و دوميداني
شما ازجودوخبر نداری زود قضاوت نکن اگرپول خرج جودو شده بود الان این وضعمون نبود من شانزده ساله دارم جودو کارمیکنم اماروتشک تکواندو(بروجرد(
مجتبی
ای بابا گفتن مجری هم در نوع خودش جالبه
سیدمحمد
سلام - از جهان تعجب می کنم که این موضوع را درشت می کند. در حالی که در مسابقات اخیر پیروزی هایی بهتر از این موضوع وجود دارد که باید آنها را برجسته کرد.
طفلي خوب نخوابيده بود راه دوربود غذا بد بود داور به نفع گرفته بود وبد شانسي و.......اين فرهنگ گفتاري براي فرار ورزشكاران ومسئولين بعدازهرشكست نهادينه شده است .
عباس
United States
کاملا با نظر شما موافقم در این چندین چند سال همیطوری بوده کلا ورزش ایران برای کسب تجربه شرکت می کنه و این تجربه ها برای دوره بعد قدیمی میشه