جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

دیگه به چه زبونی و چجوری باید بگن؟!

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 381277
مقامات آمریکایی و مذاکره کنندگانشون بارها و رسما اعلام کردند که حاضر نیستند به هر قیمتی به توافق با ایران برسند و اعلام کرده اند که عدم توافق با ایران رو به یک توافق بد ترجیح میدن.
به گزارش جهان، صفحه گوگل پلاس بچه شیعه نوشت:
مقامات آمریکایی و مذاکره کنندگانشون بارها و رسما اعلام کردند که حاضر نیستند به هر قیمتی به توافق با ایران برسند و اعلام کرده اند  که عدم توافق با ایران رو به یک توافق بد ( که مثلا منجر به تامین امنیت اسراییل نشه ) ترجیح میدن.
 
بعد این طرف هم ژنرال ظریف ، در آخرین اظهارنظر گهربارشون در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا رسما اعلام کردند که دستیابی به هر توافقی ( دقت کنید ! هر توافقی !) از عدم دستیابی به توافق بهتره!
ساده تر از این؟!
 
الان آمریکا که میگه من به توافق بد راضی نمی شم ، جناب ظریفم  میگه من به هر توافقی و من جمله توافق بد هم راضی میشم عزیزم!
خب 2+2 میشه 4 دیگه!
دیگه به چه زبونی و چجوری باید بگن که چی داره تو سرشون میگذره؟!
 
 پی‌نوشت:
- با فرض بسیار خوش بینانه و البته دور از منطق و تعقل که چنین اقدامات و رویکردهای ادامه داری صرفا یک اشتباه و سهل انگاری از سوی به قول خودشان زبده ترین دیپلمات های جهان ! باشد ، الان با چینن مواضعی از سوی جناب ظریف ، آمریکایی ها مغز ....خورده اند که به توافقی با ایران تن دهند که حاصلش برد طرف ایرانی و تقویت منافع ایران باشه ؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قشنگ بود