چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

قیمت انواع میوه در میدان بزرگ تره و بار

چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 370576
دبیر اتحادیه بارفروشان گفت: در ماه مبارک رمضان هیچ میوه‌ای در میدان بزرگ تره‌ و بار گران نشده، بلکه برخی از آن‌ها همچون هندوانه، خربزه و طالبی به دلیل فراوانی در بازار ارزان شده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی حاج فتحعلی دبیر اتحادیه بار فروشان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار، قیمت میوه‌ از ابتدای ماه رمضان تاکنون گران نشده و برخی از میوه‌ها و محصولات کشاورزی در این مدت ارزان شده‌اند.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم میوه مثل هلو، شلیل و آلو بسته به نوع کیفیت، مرغوبیت، ریزی و درشتی و ... بین ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان متغییر است.

دبیر اتحادیه بارفروشان تهران، اظهار داشت: از آنجا که مصرف موز در فصل گرما کم می‌شود، هم‌اکنون قیمت این محصول در میدان تره و بار ۳ هزار تومان است.

حاج فتحعلی با بیان اینکه هندوانه از ابتدای ماه رمضان تاکنون ارزانتر شده است، گفت: این محصول هم‌اکنون قیمتش بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ تومان است،‌ در صورتی که دو هفته پیش قیمت آن بین ۵۰۰ تا ۶۵۰ تومان بود.

وی افزود: خربزه که چندی پیش هر کیلوگرم آن بیش از هزار تومان بود، هم‌اکنون ارزان شده و قیمت آن بین ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان بسته به نوع کیفیت آن متغییر است.

دبیر اتحادیه بارفروشان، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی حدود ۶۰۰ تومان است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم خیار مرغوب هزار تومان است، ولی خیار با کیفیت پایین‌تر حدود ۶۰۰ تومان هم در میدان موجود است.

دبیر اتحادیه بارفروشان تهران، تصریح کرد: هر کیلوگرم زردآلو حدود ۳ هزار الی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است و قیمت هر کیلو گیلاس بین ۳ هزار تا ۶ هزار تومان بسته به نوع کیفیت آن متغییر است.

حاج فتحعلی بیان داشت: قیمت هر کیلو آلبالو در میدان بزرگ تره و بار ۳ هزار تومان است.

وی افزود: طالبی هم یکی از محصولاتی است که قیمتش کاهش یافته و هم‌اکنون قیمت آن بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان است و نوع ریز آن هر کیلوگرم ۲۰۰ تومان است.

دبیر اتحادیه بار فروشان تهران بیان داشت: قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی در ابتدای ماه رمضان حدود ۱۵۰۰ تومان بود که با توجه به فصل برداشت و گرمای هوا قیمت آن الان کاهش یافته و به حدود هزار تومان رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *