جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۲۲

ترکان: بقایی خانه‌های مناطق آزاد را به خودش اجاره می‌داد

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 380575
مشاور ارشد رییس جمهوری با اشاره به اقدام غیرقانونی مسئول سابق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: آقای بقایی در زمان مسئولیت خود، اموال مناطق آزاد را به قیمت بسیار نازلی به مدت طولانی به خود اجاره داد به طوری که هم به عنوان موجر و هم مستاجر نقش ایفا می کرد و خانه خود را به خودش اجاره داد.
ترکان: بقایی خانه‌های مناطق آزاد را به خودش اجاره می‌داد
به گزارش جهان، ایرنا نوشت: دبیر شورایعالی مناطق آزاد با گلایه از عدم تحویل اموال دولتی از سوی برخی مسئولان دولت دهم، به بیان ماجرا پرداخت و افزود: مسئول سابق دبیرخانه مناطق آزاد در زمان مسئولیت خود، جایی را به نام خانه ایرانیان خارج از کشور به صورت خصوصی در وزارت کشور به ثبت رسانده است.

مشاور ارشد رییس جمهوری، ادامه داد: از آنجا که در دولت محلی به نام شورای عالی ایرانیان خارج از کشور وجود دارد، اذهان عمومی تصور می کنند که این حق محسوب می شود اما بقایی برای حمایت از خانه ایرانیانی که خودش به ثبت رسانده، از دولت یک مصوبه گرفته است، بعد هم ساختمان مناطق آزاد را به عنوان موجر اجاره داده به خانه ایرانیان خارج از کشوری که خود مستاجر آن بوده است.

وی افزود: بقایی برای تنظیم قرارداد اجاره از طرف مناطق آزاد از مشاور خود خواسته بود که این قرارداد را امضا کند و از طرف خانه ایرانیان نیز فردی که همکارش بوده این قرارداد را به امضا رسانده اما در حقیقت، هر دو طرف را خود سازماندهی کرده، در نتیجه ساختمانهای مناطق آزاد را اینگونه برای مدت طولانی اجاره داده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تاکید کرد: این موضوع از سوی دولت به قوه قضائیه ارجاع شده تا اموال دولتی به بیت المال بازگردد و پرونده آن هم در نوبت رسیدگی قرار دارد.

وی با تاکید بر آنکه خودرو ها، اموال و ساختمان هایی که توسط برخی مسئولان دولت سابق در اختیار گرفته شده، پس از گذشت یک سال از رفتن شان، همچنان توسط این افراد مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: امیدواریم بزودی شاهد بازگشت اموال دولتی به بیت المال باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United States
... تهمت که کنتور نمیندازه....
تو گفتی ما هم باور کردیم. دولت راستگویان!
محمد
عجب خوب اگر دولتی است آت ها راتوقیف کنند
سوري
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان بخدا قسم به والله قسم راست ميگه من حامي دكتر بودم همينا خرابش كردن ...
تو که راست میگی!
Iran, Islamic Republic of
بعديا هم ميان درباره تو ميگن...
محمد
India
اين خبر كاملا صحيح است ...
بی نام
سلام - آقای ترکان دستت درد نکنه حالا که دنبال بیت المال هستی املاک کیش را هم از اجاره عده ای در بیار که حدود 20 ساله در اختیار افراد خاصه
امير علي
Iran, Islamic Republic of
گيريم كه اين مطلب درسته (كه بايد ببينيم هست يا نه؟؟؟چون اين دولت راستگويانه....)اينجوري گفتن تهمت زدنه...خب...برا خودش كه اجاره نداده...زمين دولتي رو به نهاد دولتي اجاره داده...
Iran, Islamic Republic of
به به دولت عدالت محور !!
اقای ترکان توکه همه کیشه به خودت واگذارکردی هرکس یک طرفه پیش قاضی بره حاکمه خدانکنه اینجورآدمهای دورنگ تریبونی به دست بیاورندازکجا آقای ترکان شماثروتمندشدیدلطفاصریح توضیح دهید
Iran, Islamic Republic of
لطفا پرونده های ارزی خود ایشان و پسرش را بررسی نمایید
نو رو خدا
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی چرا خودت ده تا پست داری
دولت پاک دست !!!!!!!!!
حسین
میگن داشتن دزد رو میگرفتن داد زد آی دزد، آی دزد! شما اگه مردی به رییس جمهور راستگو و پاک دست بفرمایید لیست اموالشون چه شد استاد!
قربونت ترکان جان این اموال...رو هم برگردونید
Iran, Islamic Republic of
ترکان خودش ماشالا معروفه
...
غفاری
اگر قبلی ها پس دادند ، اینها هم پس می دهند. در حقیقت بیت الحال ایت نه بیت المال!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به قول حاج محمود:

از براي شفاي هر روزه
آب بريز قسمتي كه ميسوزه
پاک دست ترین دولت تاریخ
Iran, Islamic Republic of
مظلوم ترین دولت تاریخ
همایون
Iran, Islamic Republic of
دکتر ساده زیست و مظلومتر از همه اصلاح طلبان رفت ولی هرگز از دلها نرفت. اقای ترکان شما و دوستانتون اینقدر مردم را ساده و . . . فرض نکنید. شما هیچ ارزشی پیش ما ندارید