پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶

تذکر به 2 وزیر بخاطر برخوردبا انقلابیون بوشهر

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 400473
نماینده مردم بوشهر از برگزاری کنسرتی همزمان با میلاد پیامبر که موجب نارضایتی مردم بوشهر شده، انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه پارلمان در تذکری شفاهی با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، خطاب به وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در جمعه شب گذشته به مناسبت برگزاری کنسرت در شهر بوشهر به واسطه عدم مدیریت به موقع و بجای مدیر ارشد استان و مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فضایی بسیار نامناسب برای سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب به وجود آمد.
 
نماینده مردم بوشهر در مجلس شوری اسلامی تصریح کرد: اگر مدیریت شایسته‌ای انجام می‌گرفت چنین اتفاقی نمی‌افتد، برنامه کنسرت مورد اعتراض نیروهای مذهبی و هیاتی قرار گرفت، هیأت‌های مذهبی شب قبل از برگزاری کنسرت اعتراض خود را اعلام و نشان داده بودند ولی متأسفانه بی‌توجهی شد و با تجمع این عزیزان در هنگام برگزاری کنسرت موجب برخورد نیروی انتظامی با عموم معترضان شد.
 
وی افزود: به اعتقاد بنده برخورد نیروهای انقلاب با نیروهای حقیقی مدافع انقلاب برخوردی ناشایست بود که زمینه اختلاف مابین کسانی را به وجود آورد که هر دو در کنار هم باید با مخلان نظم و امنیت مبارزه کنند، اگر تذکر نیروهای دلسوز توسط مدیران پذیرفته می‌شد حساسیت‌های مردم تشدید نمی‌شد و قطعا چنین مسئله‌ای اتفاق نمی‌افتاد.
 
نماینده مردم بوشهر در مجلس شوری اسلامی تأکید کرد: این حادثه را بررسی کنید و زین پس برگزاری چنین برنامه‌هایی را با حساب و کتاب دقیق‌تری مجوز داده شود تا شاهد چنین حوادثی در بوشهر نباشیم.
https://jahannews.com/vdcfexdjmw6dxja.igiw.html
jahannews.com/vdcfexdjmw6dxja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انقلابی خلاف قانون عمل نمیکند دوره زوربازی گذشته
وقتی مسئولین قانون خودش تو یه شهر غیر قانونی عمل کنن خب انقلابیها مجبورن اعتراض کنن .
مردم رو با اینچیزا مشغول نگه میدارید که چیو فراموش کنن؟
مشغول کردن ذهن جوانان با این برنامه ها و انواع و اقسام کنسرت های غربی و..... آیا باعث میشه مردم یادشون بره برای چی به دولت محترم رای دادن ؟
درد من لیسانسیه بی کار ایا با گوش دادن به موسیقی و کنسرت حل خواهد شد عایا؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عجب است از این دولت، حساب و کتاب. اینها که دو دو تا بلد نیستند که اوضاع مملکت خبر می دهد از توان محاسبات ایشان.همین مردم این دو سه سال باید عهده دار کارها بشند تا شر این دولت ان شاالله از سرشون کم بشه.
به نام دين رفتار خلاف دين و منطق مي كنند و جو سازي نيز مي كنند.
دين بر منطقه عقل و قانون كشور اسلامي استوار است.
Iran, Islamic Republic of
دوره اين تندروي ها گذشته ديگه