جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

مونیز:راستی آزمايی تا ابد ادامه دارد

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۸
کد مطلب: 440974
وزیر انرژی آمریکا مدعی شد راستی آزمایی، شفافیت، بازرسی بیشتر بر برنامه هسته ای ایران تا ابد انجام خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از خبرنگاران جوان، «ارنست مونیز» وزیر انرژی و عضو تیم مذاکره کننده آمریکا در گفتگو با شبکه کی ان پی وابسته به شبکه پی بی اس آمریکا مدعی شد راستی آزمایی در برنامه هسته ای ایران، تا ابد انجام خواهد شد.

وی گفت: من فکر می کنم مهم است ساختار اساسی این توافق را درک کنیم. نخست این که این توافق، طی ۱۵ سال واقعا همه جنبه های برنامه ایران را به عقب باز می گرداند.در حقیقت یکی از راههایی که رئیس جمهور تاکید کرده است ما باید مذاکره کنیم این است که اطمینان یابیم برخلاف امروز که ایران در صورتی که تصمیم بگیرد، واقعا در آستانه برنامه تسلیحاتی قرار دارد و شاید دو ماه با آن فاصله دارد، ما این زمان را دست کم به یکسال و شاید بیشتر باز گردانیم.

وی مدعی شد: ۱۵ سال محدودیت های بسیار قوی بر برنامه هسته ای ایران اعمال می شود اما برای همیشه راستی آزمایی، شفافیت و بازرسی بیشتر انجام می شود.

وزیر نیرو آمریکا گفت: «جیم کلپر» رئیس اطلاعات ملی ما گفته است در حالی که ما هرگز نخواهیم گفت می توانیم به صورت صد درصد هر اقدام خاص اتخاذ شده (از طرف ایران) را شناسایی کنیم اما این توافق به ما میدان دید قابل توجه و فزاینده برای هر نوع برنامه ایران خواهد داد و این البته بازدارنده نیز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
اونی که تا ابد ادامه دارد مدت زمان حضور مونیز و نوکران داخلی آمریکا در جهنم است!